Huishoudelijke mededeling van het Team.

Mededelingen en aankondigingen. LEES DIT FORUM!
bas
Guru
Guru

Huishoudelijke mededeling van het Team.

Berichtdoor bas » Zo 09 Feb 2014, 21:19

Wij, Maik en ik, hebben sinds het forum en het blog over gegaan is naar het beheer van mij, dit met veel plezier, overtuiging en inzet gedaan. Maar we hebben na overleg en beraad besloten om er allebei mee te stoppen, deze beslissing hebben we genomen vanwege ons eigen belang en andere omstandigheden.

Nu hoop ik eigenlijk dat er een lid van het forum is die het forum wil door zetten, en het geheel wil overnemen van mij.
Als dit zo is dan kan je mij een mail sturen of een pb sturen via het forum, het zou natuurlijk zonde zijn als het forum, blog en de rest in zijn geheel zou verdwijnen.

M.v.g team linux mint nl
Acer Aspire 5749: Linux Mint Debian Edition Cinnamon

dropbox

Twitter @bdekruijf

Afbeelding
Mr. B
Held
Held

Re: Huishoudelijke mededeling van het Team.

Berichtdoor Mr. B » Di 11 Feb 2014, 22:42

We willen hier nog even het volgende aan toe voegen:

We geven het twee weken de tijd zodat het overgenomen kan worden mocht iemand interesse hebben om het voort te zetten. Is er na die twee weken niemand die zich gemeld heeft dan verdwijnen de site en het forum gewoon.

Mocht het zo zijn dat er niemand is ter overname en het forum verdwijnt rond 24 Februari dan verwijzen we jullie vanaf die datum voor de Nederlandtalige hulp/ondersteuning graag door naar het internationale Linux Mint forum. Dat forum beschikt namelijk over een Nederlandstalig gedeelte:

http://forums.linuxmint.com/viewforum.php?f=67
Joan
LMNLVip
LMNLVip

Re: Huishoudelijke mededeling van het Team.

Berichtdoor Joan » Zo 28 Dec 2014, 01:10

De laatste weken werd het forum overspoeld met spam doordat er geen adequate controle mogelijk was.

Door nieuwe aanmeldingen van leden om als moderator op te treden en het forum te onderhouden is het spam probleem in korte tijd opgelost.
Het nieuwe Linux mint nl forum team kan U weer in een rustige omgeving helpen bij het oplossen van Linux Mint problemen.

Het nieuwe team wenst U tevens vanaf deze plaats een voorspoedig 2015 toe.

Met vriendelijke groet, het team.
Mint 18.2 Cinnamon 64bit , werk. Mint 17.3 Cinnamon 64bit , archief.
LMDE op laptop en RasberyPy met Debian, soms.

Terug naar “Mededelingen”