FF voorstellen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
Gebruikersavatar
robert42
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 5
Lid geworden op: Di 17 Nov 2009, 11:45
Locatie: Rozenburg (ZH)
Contact:

FF voorstellen

Berichtdoor robert42 » Do 19 Nov 2009, 00:50

Noi Minters,

ik houd me al sinds half jaren 80 voor mijn hobby met computers bezig, van een apple 2c naar een 8086 en zo verder. Na mij eerst jaren in het bouwen van computers te hebben verdiept en de diverse windows versies te hebben gehad, heb ik sinds Ubuntu versie 5 ( ik heb overigens ook nog even geexpirimenteerd met OpenSuse en Fedora) een dual boot systeem op al mijn computers en promoot ik deze ook via mijn site. Sinds versie 9.10 had ik een probleem met de installatie van Ubuntu op mijn laptop en ik was Linux Mint al tegen gekomen dus deze versie van Linux maar eens geprobeerd en hij bevalt uitstekend, dus ga ik me nu ook maar eens echt verdiepen in Linux zodat ik Windows nu voorgoed vaarwel kan zeggen zeker nu de diverse Linux distro ook uitstekende driver herkenning hebben en dat was voor mij tot nu toe de reden windows er naast te laten staan. Dus nu maar eens doorzetten en bij een ieder voor wie ik de computer installeer maar eens een Linux Mint OS mee installeren en de mogelijkheden en voordelen hiervan toelichten en proberen ze te laten overstappen.

Groeten,
Robert
ICT: alles gaat automatisch, maar niet vanzelf
midas

Re: FF voorstellen

Berichtdoor midas » Do 19 Nov 2009, 19:59

Goedenavond Robert42...tsja, dat blijft het voordeel van LinuxMint. Gewoon installeren (amper 20 minuutjes voor een fresh-install tegenwoordig) en alles doet het gewoon. Ik kan mij geen gebruiksvriendelijker systeem voorstellen. In ieder geval een warm welkom en wij hopen via jouw postjes nog veel van je te horen...

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten