Overstapper

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
DirkJan
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 5
Lid geworden op: Ma 04 Jan 2021, 17:20

Overstapper

Berichtdoor DirkJan » Do 11 Apr 2024, 18:51

Hallo mede Mint gebruikers,

Na het in het verleden al wat vaker Mint geprobeerd te hebben ben ik nu toch echt overgestapt van Ubuntu naar Linux Mint. Mijn kennismaking met linux dateert uit de tijd van 8.04 Hardy Heron (nog altijd een van de mooiste, zoniet de mooiste bureaublad achtergronden). Een aantal hier zullen me dus wellicht kennen van het UbuntuNL forum, ik zag al wat bekende gebruikersnamen voorbij komen. Na al die jaren met heel veel plezier Ubuntu gebruikt te hebben ging dat bij mij toch steeds meer schuren. Met name de manier waarop soms nieuwe dingen werden geintroduceerd zonder daarin een (eenvoudige) keuze te hebben. Ik had er geen zin in om bij de nu aankomende LTS weer opnieuw alles naar eigen hand te moeten zetten. Cinnamon is even wennen maar ik vind het tot nu toe heerlijk werken.
Gebruikersavatar
dirkjanl
Guru
Guru
Berichten: 918
Lid geworden op: Do 21 Mar 2013, 13:40
Locatie: Borger
Contact:

Re: Overstapper

Berichtdoor dirkjanl » Do 11 Apr 2024, 19:19

Welkom terug naamgenoot! Kunnen we vast nog wat van jou leren als je al zolang met Linux werkt.
Linux Mint 21.2 Cinnamon op productie PC's. Op testbak LM 21.3 Cin. APLinux op MuziekPC Gouden tips: viewtopic.php?f=1&t=3264
Gebruikersavatar
HWE64
Held
Held
Berichten: 534
Lid geworden op: Ma 21 Sep 2020, 10:34
Locatie: Montferland (Achterhoek)

Re: Overstapper

Berichtdoor HWE64 » Do 11 Apr 2024, 20:15

Welkom terug naamgenoot! Kunnen we vast nog wat van jou leren als je al zolang met Linux werkt.
Niet helemaal : DirkJan =? dirkjanl :D
Niet panikeren, er is een Mintforum

1] LM 21.3 Xfce (Desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM 21.3 Xfce Clevo laptop). 3] LMDE 6 Xfce (Dell Laptop). 4] LMDE 6 Xfce/LM 21.3 Xfce(HP Desk test pc). 5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 Dell desktop

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten