Wil graag Linux gaan gebruiken.

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
minyton
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: Ma 18 Aug 2014, 22:49

Wil graag Linux gaan gebruiken.

Berichtdoor minyton » Di 19 Aug 2014, 20:08

Hoi Linuxenaren,
Graag stel ik me even voor want zoals het eruit ziet zal ik nog veel vragen op dit forum af moeten vuren. En dan is het best wel handig te weten met wie je te maken hebt.
Mijn naam is Ton, bijna 72 jaar en digibeet. Mijn kunde ligt op een heel ander vlak, mechanische techniek.
Ik was het ramen lappen spuug zat en op zoek naar iets eenvoudiger en overzichtelijker en veiliger besturingssysteem. Ben dus bij Linux terecht gekomen. Hoop hier "plezierig" mee kunnen te computeren ook al ben ik al tegen diverse problemen gestuit. Onkundig of hardwarematig, ik weet het niet meer en kan het nergens vinden.Begrijp ook vaak de terminologie niet. Hoop op dit forum een helpende hand te vinden. Gr.Ton.
Gebruikersavatar
Joan
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 1309
Lid geworden op: Do 16 Feb 2012, 00:49
Contact:

Re: Wil graag Linux gaan gebruiken.

Berichtdoor Joan » Wo 20 Aug 2014, 01:02

Hallo Ton, welkom bij de community.

Dit forum is een onderdeel van Linux Mint NL http://www.linuxmintnl.nl/ is de hoofdpagina.
Je zal niet helemaal onbekend zijn met een pc, dus het zal niet moeilijk zijn om een ander systeem te gaan gebruiken of onderzoeken.
Pas wel op want het kan een verslaving worden.

Groeten en tot ziens
Wil je een duidelijk antwoord? Stel dan een duidelijke vraag. , Kijk hoe dat moet bij Tips voor forumberichten.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten