Hallo

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
iMagus
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 27 Nov 2009, 13:13

Hallo

Berichtdoor iMagus » Vr 27 Nov 2009, 13:39

Hoi,

Ben hier terechtgekomen via de Engelstalige Mint-site, waar ik onder de naam Dutchie een (misschien iets te wrange) reactie geplaatst had over de Nederlandstalige vertaling van Mint - waar ik dus heel graag aan wil meewerken.

Ik ben Oost-Vlaming, taalfreak en Mint-gebruiker sedert versie 3.0. Ik heb méér ervaring met Windows (vanaf versie 3.1) maar gebruik Mint vooral om mezelf vertrouwd te maken met het hele Linux-gebeuren - in de hoop dat ik dat Windows ooit helemaal achterwege zal kunnen laten.

Zo, en nu vlug de rest van het forum verkennen...
Wamukota
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 0
Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 12:52

Re: Hallo

Berichtdoor Wamukota » Vr 27 Nov 2009, 17:02

Hoi,

Ben hier terechtgekomen via de Engelstalige Mint-site, waar ik onder de naam Dutchie een (misschien iets te wrange) reactie geplaatst had over de Nederlandstalige vertaling van Mint - waar ik dus heel graag aan wil meewerken.

Ik ben Oost-Vlaming, taalfreak en Mint-gebruiker sedert versie 3.0. Ik heb méér ervaring met Windows (vanaf versie 3.1) maar gebruik Mint vooral om mezelf vertrouwd te maken met het hele Linux-gebeuren - in de hoop dat ik dat Windows ooit helemaal achterwege zal kunnen laten.

Zo, en nu vlug de rest van het forum verkennen...
Je bent hier van harte welkom. Hoe meer medewerkers hoe beter we LinuxMint voor de Nederlandstaligen kunnen maken en een taal expert is zeker welkom. Maak je vertrouwd met de manier van vertalen via Launchpad en ga maar aan de slag.
De 8.0 Gold staat voor de deur en we zijn 100% up to date met de vertaling, maar we kunnen nu al aan de rit gaan voor LinuxMint 9
hemrik
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 27 Dec 2009, 15:12

Re: Hallo

Berichtdoor hemrik » Zo 27 Dec 2009, 16:29

Hallo geachte lezers,
Mijn naam is hemrik, gepensionneerd, en als hobby gepassioneerd in vluchtsimulatie. Sinds enige weken
bezig om kennis te vergaren in Lunix. Uiteraard na jaren van Apple en Windows heerschappij enz sinds 1980. Heb beroepsmatig diverse kennis opgedaan in radarsystemen in de luchtvaartindustrie en was ijverig bezig ook Linux te willen kennen. Ik was nog verbaasd Helena te kunnen installeren op mijn pasverworven systeem. Nu zoek ik nog naar verder lesmateriaal om ook enige cmds te kunnen beheersen. Dat moet zeker lukken.
Tot zover mijn entree.
Hemrik
midas

Re: Hallo

Berichtdoor midas » Ma 28 Dec 2009, 08:03

Hallo Hemrik, ook van harte welkom op dit forum. Voordeel van Debian (de eigenlijke basis van Mint) is dat de commands wel logisch van opzet zijn. Beetje grasduinen door fora van Mint en Ubuntu en je komt beslist er al veel tegen. En wat je niet weet...stel gerust vragen hier!

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten