Ghost says Hi(gh)

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
Gebruikersavatar
Ghost
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 24 Jan 2010, 01:04
Locatie: 127.0.0.1

Ghost says Hi(gh)

Berichtdoor Ghost » Zo 24 Jan 2010, 01:49

Hallo allemaal,

Ik wilde me kort even voorstellen. Mijn naam is Ron, 44 jaar oud uit Limbabwe. Ben sinds een jaar of twee fanatieke Linux gebruiker, grootste deel Ubuntu, maar nu sinds een weekje of 2 wilde ik toch even weer eens wat anders. Verandering van spijs doet tenslotte eten.

Ik was in een grijs verleden een M$ man, MCP, MCSA, MCTS, MCITP, MCDST, hier verdiende ik dus ook mijn centen mee. Ik had ooit in het verleden het al eens een keertje gewaagd Linux te installeren, maar dat ging na een herstart niet helemaal goed waardoor ik het maar gelaten heb.

Jaartje of twee geleden, april 2008 werd ik door wat onvoorziene omstandigheden weer in contact gebracht met Linux. Mijn pc was stuk en ik leende de pc van een maat, moest nieuw OS op, dus ik denk, je hebt de tijd, pleurT er dus Linux op. Sindsdien maak ik iedereen gestoord met Linux. Ik heb al heel wat kennissen en klanten aan Ubuntu gebracht, en tot nu toe nog geen klachten mogen ontvangen. (jongste 6 en oudste 71)

En tja, nu zit ik aan de Mint....

Ukuthula
midas

Re: Ghost says Hi(gh)

Berichtdoor midas » Zo 24 Jan 2010, 09:00

Goedemorgen Ron....heel hartelijk welkom op dit mintforum! Leuk om een ervaren linuxadept in ons midden te hebben. Dus ook hi-five van mij...

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten