Voorstellen na ruim drie jaar ;-)

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
Gebruikersavatar
dirkjanl
Guru
Guru
Berichten: 903
Lid geworden op: Do 21 Mar 2013, 13:40
Locatie: Borger
Contact:

Voorstellen na ruim drie jaar ;-)

Berichtdoor dirkjanl » Vr 24 Jun 2016, 19:14

Dirk Jan Lekkerkerker
Mijn beroep is loopbaanadviseur en ik knutsel graag aan m'n laptop's. Ben zeker geen deskundige, maar ik heb een technische achtergrond en durf het experimenteren wel aan.
Ben Linux Mint gaan gebruiken op mijn laptop van 2007 toen de ondersteuning van XP stopte. Gebruikte hem toen alleen om het internet op te gaan via de browser. Dit voor mijn klanten die geen computer hebben.
M'n vaste PC draait nog op Windows 7. Dat komt mede door dat ik graag met Corel Video Studio werk en een klantbeheerssysteem op Windows heb draaien. De videobewerkingsprogramma's op Linux doen voor mij nog steeds onder aan die van Corel. Tenzij iemand mij van het tegendeel kan overtuigen! En natuurlijk mijn klantbeheerssysteem.
Verder ben ik door Mint Linux erg gaan waarderen en raak er steeds beter in thuis.
Oh ja, ik ben gek op mijn Friese Stabij Binke.

Groet,
Linux Mint 21.2 Cinnamon op productie PC's. Op testbak LM 21.3 Cin. APLinux op MuziekPC Gouden tips: viewtopic.php?f=1&t=3264
Wilfried1954
Held
Held
Berichten: 327
Lid geworden op: Ma 08 Dec 2014, 11:26
Contact:

Re: Voorstellen na ruim drie jaar ;-)

Berichtdoor Wilfried1954 » Za 25 Jun 2016, 18:13

Welkom om het forum.
Gebruikersavatar
Joan
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 1307
Lid geworden op: Do 16 Feb 2012, 00:49
Contact:

Re: Voorstellen na ruim drie jaar ;-)

Berichtdoor Joan » Ma 11 Jul 2016, 17:34

Windows 7 kun je ook gratis gebruiken in een VM manager voor Linux, b.v. VMbox. Dan hoef je het Win niet apart te starten en kun je vanuit Linux de Windows gebruiken.
Wil je een duidelijk antwoord? Stel dan een duidelijke vraag. , Kijk hoe dat moet bij Tips voor forumberichten.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten