Hardstikke nieuw

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
Armand
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 09 Feb 2010, 16:28

Hardstikke nieuw

Berichtdoor Armand » Di 09 Feb 2010, 19:49

Hoi Ik ben gelukkig want met Linux Ubuntu en nu Mint heb ik lekker windows Vista er af kunnen flikkeren.
Ubuntu was perfect maar ik kon het niet laten en moest toch Mint gebruiken omdat ik ergens op een forum las dat iemand dit toch mooier vond en ik er dus achter kwam dat er nog een versie is.
Heel mooi maar op een of andere manier merk ik wel dat het een mooier luxere maar ook zwaardere systeem is.
Die toch wel wat rare beperkingen lijkt te hebben.
Maar die niets af doen aan het gevoel dat dit geweldige OS distro's zijn .
Ik moet nog even zoeken maar het grootste probleem wat ik nu heb is dat ik Flash niet krijg op mijn systeem omdat wanneer ik het heb gedownload en laat installeren een pop-up komt met het bericht dat software beheer een nieuwe bevat. Alleen kan ik het nergens vinden en ben benieuwd of het onder een andere naam er in staat in het pakket. Wat ik vreemd zou vinden want reader van Adobe staat er ook gewoon in. Maar ook al is mijn gedownloade versie niet nieuw , dat moet ik dan toch zelf weten?! Maar goed als iemand de oplossing weet hoor ik het graag. Songbird is geweldig maar af en toe traag en hangt ook regelmatig jammer.
En ik heb ontdekt dat als ik een gebruiker toevoeg diegene niet kan updaten omdat diegene geen rechten heeft en geef ik ik als administrator mijn password dan gaat het ook niet verder omdat mijn password in dat account onbekend is.......Ik hoor graag de oplossing. Maar ik surf ook verder hier voor de oplossing.
midas

Re: Hardstikke nieuw

Berichtdoor midas » Za 13 Feb 2010, 11:01

Goedemorgen Armand...een hartelijk welkom op dit forum! Synaptic is juist één van de grootste highlights van Mint/Ubuntu. Wanneer je buiten de officiële repo's in Synaptic niets installeert blijft je systeem veilig en in topconditie. Een van de dingen waarom Mint/Ubuntu juist zo geschikt is voor beginners is dat updates automatisch als melding op je scherm verschijnen. Juist met flash en java (browserafhankelijke zaken) is het altijd raadzaam om naar de allerlaatste versie te gaan. In dat geval zijn er bugs verholpen en veiligheidsproblemen opgelost. Ik zou dus de laatste flash wél installeren...

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten