eventjes voorstellen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
Xtravaganza
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: Vr 28 Mei 2010, 06:38

eventjes voorstellen

Berichtdoor Xtravaganza » Vr 28 Mei 2010, 08:17

Ik ben dus Xtravaganza en ik ben dus relatief nieuw in de Linux wereld...maar m'n motto is "Google is my friend en als 'em 't niet weet dan zijn er nog altijd forums". Ik heb zo al een beetje zitten "prutsen" met Ubuntu (en dat ging redelijk goed) omdat m'n Vista langs geen meter draaide (nieuwe laptop en had geen zin om te downgraden) maar m'n vriendin kon het niet gewoon worden en uiteindelijk dan toch maar terug gegaan naar windoos :-\

Nu onlangs zei m'n vriendin dat we mss toch beter naar Linux terug zouden gaan aangezien windoos terug ambetant begint te doen...dus een zoektocht naar een nieuwe linux distro aangezien ik/wij ubuntu "standaard" niet zo denderend qua uiterlijk vinden

En zo ben ik terecht gekomen bij Mint en nu kan ons nieuw avontuur beginnen

Greetz,
Davy
Wamukota
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 0
Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 12:52

Re: eventjes voorstellen

Berichtdoor Wamukota » Vr 28 Mei 2010, 09:37

Welkom Davy,

Linux is een leuke ontdekkingstocht en idd. Google is je vriend daarin. Voor de rest mag je altijd op ons beroep om je problemen mee te helpen oplossen mocht je vastlopen en de EHBO van Google het niet doen.

En, die vriendin van jou, die heeft gelijk hoor om toch nog maar eens Linux te proberen.

Alain
Xtravaganza
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: Vr 28 Mei 2010, 06:38

Re: eventjes voorstellen

Berichtdoor Xtravaganza » Vr 28 Mei 2010, 15:17

En, die vriendin van jou, die heeft gelijk hoor om toch nog maar eens Linux te proberen
yep,vond het enorm tof.Ben de vorige keer terug gegaan naar windoos omdat ze het niet gewoon kon worden en nu vroeg ze er zelf om...'t leven kan toch mooi zijn hé :)

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten