Pikken we dit van Google???

Een plek waar u het kunt hebben over uw positieve ervaringen met andere software en Linux Distro's.
nomko

Pikken we dit van Google???

Berichtdoor nomko » Do 03 Okt 2013, 23:13

Goed, vanavond nog ff rondgeneust op de site van Androidworld.nl en wat ziet mijn oog (ja...ook mijn luie linkeroog ;) ???

Pikken we dit van Google??? Juist vanwege de betere spamfilter ben ik Gmail gaan gebruiken en nu willen ze mijn inboxje volgooien met.......... SPAM :uitroepteken: :uitroepteken: :uitroepteken: :uitroepteken:

Dit geloof je toch echt niet???
Gebruikersavatar
bas
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 101
Lid geworden op: Za 29 Mei 2010, 20:49
Locatie: Zwanenburg

Re: Pikken we dit van Google???

Berichtdoor bas » Do 03 Okt 2013, 23:19

Ik gebruik de app niet dus ik denk niet dat ik er last van zal hebben, maar ik denk dat het gewoon net als de reclame die je al krijgt nu.
Zoals nieuws brieven gewoon in het vakje reclame gaan komen, en je er als nog amper tot geen last van zal hebben.
dropbox

Twitter @bdekruijf
Gebruikersavatar
Maik
Senior
Senior
Berichten: 251
Lid geworden op: Za 12 Dec 2009, 09:51

Re: Pikken we dit van Google???

Berichtdoor Maik » Do 03 Okt 2013, 23:27

Gewoon een hoop heisa om niks naar mijn mening daar het tegenwoordig op internet (websites etc.), in gratis apps etc. een gewoonte is overal reclame op te gooien. Daar leven de companies en bepaalde (community) websites zoals Linux Mint of PCLinuxOS van namelijk om het verder te kunnen ontwikkelen en onderhouden. Het geld moet ergens vandaan komen om het draaiende te houden.

Zelfs op de web based Twitter en de Twitter app krijg je advertenties (de zogenaamde aanbevelingen voor jou die gebaseerd zijn op je zoekresultaten in Google)
Nederlandstalige Info over Linux Mint: Linux Mint NL Wiki
Wil je een afbeelding plaatsen? Kijk dan hier: Afbeeldingen plaatsen
Gebruikersavatar
Arie
Senior
Senior
Berichten: 270
Lid geworden op: Zo 13 Dec 2009, 17:16

Re: Pikken we dit van Google???

Berichtdoor Arie » Do 03 Okt 2013, 23:28

Andere mail app gebruiken en gmail app evt met Titanium verwijderen.

Andere optie : Cyanogenmod zonder de google apps op je foon / tablet zetten. Nadeel is dan wel dat je geen playstore meer hebt.
“Only when the last tree has been cut down, the last fish been caught, and the last stream poisoned, will we realize we cannot eat money.” ― Cree Indian Prophecy
Linux Mint Cinnamon 21.2 LTS
LMDE 5 Cinnamon
Gebruikersavatar
Maik
Senior
Senior
Berichten: 251
Lid geworden op: Za 12 Dec 2009, 09:51

Re: Pikken we dit van Google???

Berichtdoor Maik » Vr 04 Okt 2013, 00:06

Op alle Android toestellen zit er trouwens standaard al een andere email app bij, althans is dat het geval bij mijn 4 toestellen, deze kan je ook voor gmail gebruiken in plaats van de Gmail app zelf. Dus je hoef niks te downloaden, gewoon even instellen en klaar.
Nederlandstalige Info over Linux Mint: Linux Mint NL Wiki
Wil je een afbeelding plaatsen? Kijk dan hier: Afbeeldingen plaatsen
Gebruikersavatar
Arie
Senior
Senior
Berichten: 270
Lid geworden op: Zo 13 Dec 2009, 17:16

Re: Pikken we dit van Google???

Berichtdoor Arie » Vr 04 Okt 2013, 12:37

De 1e advertenties zijn al gesignaleerd

http://androidworld.nl/nieuws/exclusief ... signaleerd
“Only when the last tree has been cut down, the last fish been caught, and the last stream poisoned, will we realize we cannot eat money.” ― Cree Indian Prophecy
Linux Mint Cinnamon 21.2 LTS
LMDE 5 Cinnamon
Gebruikersavatar
Maik
Senior
Senior
Berichten: 251
Lid geworden op: Za 12 Dec 2009, 09:51

Re: Pikken we dit van Google???

Berichtdoor Maik » Vr 04 Okt 2013, 17:13

Nog geen last van op mijn 1st gen Nexus 7 van 2012 dus het zal ermee te maken hebben dat een beperkt aantal gebruikers het wel te zien krijgen als test zoals onderaan het artikel aangegeven wordt. Ook zal er zo te lezen een apart tabblad voor die reclame komen in de Gmail app, dus niet echt iets om zich druk om te maken.
Nederlandstalige Info over Linux Mint: Linux Mint NL Wiki
Wil je een afbeelding plaatsen? Kijk dan hier: Afbeeldingen plaatsen
Gebruikersavatar
Arie
Senior
Senior
Berichten: 270
Lid geworden op: Zo 13 Dec 2009, 17:16

Re: Pikken we dit van Google???

Berichtdoor Arie » Zo 06 Okt 2013, 17:02

In de playstore zit adblock, helaas is dit niet de echte maar een stuk crapware dat je eerst 5 sterren moet geven voor het wat doet
Deze crapware is van kabeller, de echte is van Wladimir Palant http://adblockplus.org
“Only when the last tree has been cut down, the last fish been caught, and the last stream poisoned, will we realize we cannot eat money.” ― Cree Indian Prophecy
Linux Mint Cinnamon 21.2 LTS
LMDE 5 Cinnamon
Gebruikersavatar
bas
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 101
Lid geworden op: Za 29 Mei 2010, 20:49
Locatie: Zwanenburg

Re: Pikken we dit van Google???

Berichtdoor bas » Zo 06 Okt 2013, 21:56

Dat tabblad is er al even en daar komt de reclame in, dus storm in een glas water.
dropbox

Twitter @bdekruijf

Terug naar “Software en andere Distro's”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten