Dropbox

Een plek waar u het kunt hebben over uw positieve ervaringen met andere software en Linux Distro's.
Gebruikersavatar
Arie
Senior
Senior
Berichten: 270
Lid geworden op: Zo 13 Dec 2009, 17:16

Dropbox

Berichtdoor Arie » Wo 31 Mar 2010, 18:58

Het referral programma van Dropbox is gewijzigd. Nu kan je tot 8Gig aan extra ruimte verkrijgen.

Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is je aanmelden via deze link, we krijgen dan beide 250 MB aan extra opslag ruimte ( tot een maximum van 10 GB per persoon )

op mijn blog staat ook nog wat info over Dropbox
“Only when the last tree has been cut down, the last fish been caught, and the last stream poisoned, will we realize we cannot eat money.” ― Cree Indian Prophecy
Linux Mint Cinnamon 21.2 LTS
LMDE 5 Cinnamon
Gebruikersavatar
Arie
Senior
Senior
Berichten: 270
Lid geworden op: Zo 13 Dec 2009, 17:16

Re: Dropbox

Berichtdoor Arie » Do 13 Mei 2010, 23:38

Vandaag een mailtje gehad van Juliette.

Juliette is net begonnen met Dropbox, en heeft dus nog niet veel opslagruimte. Ze doet erg veel voor Ubuntu Linux dus als jullie haar willen helpen aan wat extra MB's klik dan op deze link
“Only when the last tree has been cut down, the last fish been caught, and the last stream poisoned, will we realize we cannot eat money.” ― Cree Indian Prophecy
Linux Mint Cinnamon 21.2 LTS
LMDE 5 Cinnamon
Wamukota
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 0
Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 12:52

Re: Dropbox

Berichtdoor Wamukota » Vr 14 Mei 2010, 09:48

@Arie,

heb je al een vergelijking gedaan tussen Dropbox en Ubuntu One? Ik gebruik ook Dropbox omdat ik het met de diverse distro's die ik draaiende heb kan gebruiken.

Je kunt wellicht Ubuntu One niet gebruiken op andere distro's?
Gebruikersavatar
Arie
Senior
Senior
Berichten: 270
Lid geworden op: Zo 13 Dec 2009, 17:16

Re: Dropbox

Berichtdoor Arie » Vr 14 Mei 2010, 14:28

Ubuntu one werkt idd alleen op Ubuntu ( en ik neem aan de afgeleiden daarvan ), en dan nog alleen vanaf versie 9.10
“Only when the last tree has been cut down, the last fish been caught, and the last stream poisoned, will we realize we cannot eat money.” ― Cree Indian Prophecy
Linux Mint Cinnamon 21.2 LTS
LMDE 5 Cinnamon

Terug naar “Software en andere Distro's”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten