hypnotix

Vragen over software en applicaties
oldbutMint
Senior
Senior
Berichten: 213
Lid geworden op: Vr 30 Sep 2016, 09:10

hypnotix

Berichtdoor oldbutMint » Zo 19 Nov 2023, 18:46

Ik vond vandaag Hypnotix op mijn LM-Mate 20.2 laptop.
Zie dat je streaming tv kunt kijken, maar bij mij kom ik niet verder dan de 3 gekleurde vierkanten met keuzen (start met 'hypnotix' op de commandline)
Er zal wel e.e.a. ingesteld moeten worden, maar de aanwezige knopjes zijn maar heel summier.
Heeft/weet iemand een handleiding voor de nederlandse situatie?? (of gaat het in NL sowieso niet werken?)

Dank.
Gebruikersavatar
MenthaSuaveolens
Held
Held
Berichten: 394
Lid geworden op: Vr 23 Mar 2018, 11:41

Re: hypnotix

Berichtdoor MenthaSuaveolens » Ma 20 Nov 2023, 09:37

Waarom start je hypnotix van de commando-lijn? Als je bv. op het vierkant TV-kanalen klikt, verschijnt dan geen overzicht van alle kanalen?
oldbutMint
Senior
Senior
Berichten: 213
Lid geworden op: Vr 30 Sep 2016, 09:10

Re: hypnotix

Berichtdoor oldbutMint » Ma 20 Nov 2023, 11:00

Als ik vanuit 'applications/sound and video' hypnotix start is het resultaat hetzelfde dus...

Ik krijg wel de lijst met landen en binnen elk land een aantal zenders (ook in NL), maar kreeg gisteren erg lang een zwart scherm met een draaiend rookworstje te zien..
Blijkbaar zondagsrust of niet lang genoeg gewacht.
Vanochtend kreeg ik in NL een aantal locale omroepen (Friesland, Drenthe, Utrecht en Limburg geprobeerd); mogelijk streamen npo1, 2 en 3 niet.
Hypnotix werkt dus wel, nu nog zien hoe ik een tv-apparaat het beeld kan laten tonen (en dan ook iets groter dan die c6 enveloppe).

Terug naar “Software en applicaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten