thunderbird lettergroote berichten

Vragen over software en applicaties
zonnebloem
Junior
Junior
Berichten: 30
Lid geworden op: Ma 24 Aug 2020, 12:04

thunderbird lettergroote berichten

Berichtdoor zonnebloem » Zo 20 Nov 2022, 11:30

Hallo. Dit weekend linux 20 vervangen door linux 21. Ook thunderbird opnieuw geinstalleerd en de mail uit de backup opnieuw geplaatst.
Alles oké, echter, de tekst in de ontvangen berichten is bijna onleesbaar, want heel klein. In de vorige installatie heb ik dit verholpen gehad, maar ik heb geen idee meer hoe ik dat voor elkaar kreeg. Overal gezocht, maar niks gevonden.
Iemand een idee? Het gaat dus echt alleen om de inhoud van de berichten, niet de omgeving van thunderbird zelf.
Gebruikersavatar
HWE64
Held
Held
Berichten: 533
Lid geworden op: Ma 21 Sep 2020, 10:34
Locatie: Montferland (Achterhoek)

Re: thunderbird lettergroote berichten

Berichtdoor HWE64 » Zo 20 Nov 2022, 12:02

Hallo. Dit weekend linux 20 vervangen door linux 21. Ook thunderbird opnieuw geinstalleerd en de mail uit de backup opnieuw geplaatst.
Alles oké, echter, de tekst in de ontvangen berichten is bijna onleesbaar, want heel klein. In de vorige installatie heb ik dit verholpen gehad, maar ik heb geen idee meer hoe ik dat voor elkaar kreeg. Overal gezocht, maar niks gevonden.
Iemand een idee? Het gaat dus echt alleen om de inhoud van de berichten, niet de omgeving van thunderbird zelf.
Misschien bij Instellingen > Algemeen > Taal & Vormgeving > Geavanceerd.
Niet panikeren, er is een Mintforum

1] LM 21.3 Xfce (Desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM 21.3 Xfce Clevo laptop). 3] LMDE 6 Xfce (Dell Laptop). 4] LMDE 6 Xfce/LM 21.3 Xfce(HP Desk test pc). 5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 Dell desktop

Terug naar “Software en applicaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten