Map Downloads per ongeluk verwijderd

De plek voor je tutorials en howto's
Lucien
Held
Held
Berichten: 363
Lid geworden op: Di 12 Jun 2012, 01:46

Re: Map Downloads per ongeluk verwijderd

Berichtdoor Lucien » Di 30 Mei 2023, 15:10

Ik heb op basis van de screenshot van dirkjan1 geprobeerd om de huidige instelling die daar nu staat /home/lucien aan te passen door via 'bladeren' Downloads aan te klikken, maar er veranderd niets aan die instelling. Ik kan het ook niet handmatig veranderen. Het Downloads icoontje in het Persoonlijke map menu laat nu wel home/lucien/Downloads zien, maar alle downloads blijven in de home map binnenkomen en niet in Downloads.
Via de instelling 'vragen waar het moet worden opgeslagen' kan ik ze wel in de map Downloads krijgen, maar dat is niet de bedoeling.
Gebruikersavatar
dirkjanl
Guru
Guru
Berichten: 895
Lid geworden op: Do 21 Mar 2013, 13:40
Locatie: Borger
Contact:

Re: Map Downloads per ongeluk verwijderd

Berichtdoor dirkjanl » Di 30 Mei 2023, 18:38

Je nieuwe map heet toch nu 'Download'? Downloads had je toch verwijderd?
En kan je screenshots laten zien? Ik raak de weg kwijt in wat je nu meldt.
Linux Mint 21.2 Cinnamon op productie PC's. Op testbak LM 21.3 Cin. APLinux op MuziekPC Gouden tips: viewtopic.php?f=1&t=3264
Lucien
Held
Held
Berichten: 363
Lid geworden op: Di 12 Jun 2012, 01:46

Re: Map Downloads per ongeluk verwijderd

Berichtdoor Lucien » Za 03 Jun 2023, 15:30

Ik had weer een nieuwe map Downloads aangemaakt (home/lucien/Downloads). Dat was dus ok. Maar downloads kwamen nog steeds terecht in home/lucien.
Dat aanpassen (volgens jouw prinscreen met instellingen) naar home/lucien/Downloads lukte steeds niet. Dat blijkt nu na een herstart wel aangepast. Het is daarmee opgelost. Dank voor de support.
Gebruikersavatar
dirkjanl
Guru
Guru
Berichten: 895
Lid geworden op: Do 21 Mar 2013, 13:40
Locatie: Borger
Contact:

Re: Map Downloads per ongeluk verwijderd

Berichtdoor dirkjanl » Za 03 Jun 2023, 20:16

Top!
Linux Mint 21.2 Cinnamon op productie PC's. Op testbak LM 21.3 Cin. APLinux op MuziekPC Gouden tips: viewtopic.php?f=1&t=3264

Terug naar “Tutorials / Howto's”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten