Gratis schrijvers licentie.

Nieuws van Linuxmint.com
Gebruikersavatar
Joan
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 1307
Lid geworden op: Do 16 Feb 2012, 00:49
Contact:

Gratis schrijvers licentie.

Berichtdoor Joan » Do 18 Feb 2021, 08:39

Er was in januari geen noemenswaardig Linux Mint nieuws. Heb jij een Linux Mint verhaal of oplossingen wat je aan anderen wilt vertellen? .

Lees dan het artikel op de Linux Mint blog
Wil je een duidelijk antwoord? Stel dan een duidelijke vraag. , Kijk hoe dat moet bij Tips voor forumberichten.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.
Gebruikersavatar
Mogenblue
Held
Held
Berichten: 351
Lid geworden op: Wo 18 Okt 2017, 08:27
Locatie: Amsterdam

Re: Gratis schrijvers licentie.

Berichtdoor Mogenblue » Vr 19 Feb 2021, 13:33

Ik heb een maand geleden hier in de howto sectie een artikel gepost over file-sharing met een ftp server in je thuisnetwerk.
Er wordt daarin vrij veel geleund op artikelen die ik elders op internet heb gevonden. Zou dat artikel geschikt zijn om in de Linux Mint Wiki op te nemen?

Ik ben nu bezig om een gelijkaardig artikel te maken over file-sharing met ssh in je thuisnetwerk. Dat gaat dezelfde structuur gebruiken.
Als ik het hier post ben ik vrij om het op te zetten zoals ik zelf wil. Misschien dat dat in een later stadium aan de Linux Mint Wiki zou kunnen worden toegevoegd?
Gebruikersavatar
Joan
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 1307
Lid geworden op: Do 16 Feb 2012, 00:49
Contact:

Re: Gratis schrijvers licentie.

Berichtdoor Joan » Vr 19 Feb 2021, 15:40

Dat wordt zeker een heel goede artikel. Zet alles erop.
Het is ook al goed in duidelijke delen opgesplitst dus er kan heel eenvoudig in een mooie eigen programmabeschrijving worden geplaatst. .
Wil je een duidelijk antwoord? Stel dan een duidelijke vraag. , Kijk hoe dat moet bij Tips voor forumberichten.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.
Gebruikersavatar
Mogenblue
Held
Held
Berichten: 351
Lid geworden op: Wo 18 Okt 2017, 08:27
Locatie: Amsterdam

Re: Gratis schrijvers licentie.

Berichtdoor Mogenblue » Vr 19 Feb 2021, 18:46

ok, ga ik doen.
Maar ik ben niet zo snel hoor. Het duurt even, maar het komt er wel aan.
Gebruikersavatar
Joan
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 1307
Lid geworden op: Do 16 Feb 2012, 00:49
Contact:

Re: Gratis schrijvers licentie.

Berichtdoor Joan » Za 20 Feb 2021, 00:45

Is goed hoor. Als je hulp nodig hebt kan ik je daar ook helpen.
Wil je een duidelijk antwoord? Stel dan een duidelijke vraag. , Kijk hoe dat moet bij Tips voor forumberichten.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.

Terug naar “Linux Mint Nieuws”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten