Voor de "oudjes"...

Klets over Linux Mint
nomko

Voor de "oudjes"...

Berichtdoor nomko » Vr 29 Mar 2013, 19:43

Oude nostalgie.

Kwam dit tegen:
http://1.bp.blogspot.com/-gOm6yHCgxGw/U ... hot-17.png

Wat zag die site er toen simpel en eenvoudig uit...
bas
Guru
Guru

Re: Voor de "oudjes"...

Berichtdoor bas » Vr 29 Mar 2013, 20:42

Ziet er idd wel heel eenvoudig uit zeg.
Acer Aspire 5749: Linux Mint Debian Edition Cinnamon

dropbox

Twitter @bdekruijf

Afbeelding
Arie
LMNLVip
LMNLVip

Berichtdoor Arie » Za 30 Mar 2013, 16:20

De desktop wallpapers van Mint zien er altijd simpel uit.
Het paneel onder is volgens mijn het standaard Gnome of Xfce paneel, evt met Mint menu.

Persoonlijk hou ik daar wel van, een " strakke " desktop zonder overbodige crap.
Mint ken ik overigens pas sinds eind 2008 / begin 2009, ik vond het toen al vrij snel de betere ubuntu.

PS. ondanks de titel " Voor de "oudjes"... " heb ik het als jongeling toch maar stiekum gelezen ::) ;D ;D ;D
Afbeelding
Maik
Held
Held

Berichtdoor Maik » Zo 31 Mar 2013, 12:22

De site zoals we 'm daarboven zien was inderdaad ook erg simpel, ik herinner deze mij maar al te goed.

In die tijd was Gnome de hoofd editie, Xfce hadden ze toen nog niet. Wel een light edition, KDE en miniKDE edition.

Ikzelf ben mint tegen gekomen toen ik in 2007 in aanraking kwam met Linux tijdens de Cassandra en Celina uitgave. Mint werkte teminste OOTB in tegenstelling to Ubuntu 7.04 waar ik vast zat met de resolutie die ik niet goed kreeg. Al lerende kwam ik erachter dat het een driver betrof die Mint wel standaard meeleverde. Dus ik ben daar een tijdje blijven hangen voordat ik terug naar Ubuntu ging met de 7.10 uitgave.
Naast Ubuntu is Mint de meest gebruikte distro geweest op mijn machines, toen Ubuntu met Unity kwam in 2011 was het voor mij daar afgedaan en ben ik terug richting Mint gegaan.
MEDION E6232: LMDE3 Cinnamon 64 Bit Lenovo Thinkpad T410: Linux Mint 19.2 Cinnamon 64 Bit Acer Aspire One ZG5: Linux Mint 19.2 Xfce 32 Bit
Nederlandstalige Info over Linux Mint: Linux Mint NL Wiki

Terug naar “Linux Mint”