Iphone

Klets over Linux Mint
Kim-Kurt
Nieuweling
Nieuweling

Iphone

Berichtdoor Kim-Kurt » Di 30 Jul 2013, 15:36

Hallo,
Ik ken niet zo veel van laptop en PC af maar ik kreeg een Iphone cadeau.

Als ik die op pc aansluit komt er juist een symbool van een fototoestel op en wanneer ik daar op klik verdwijnt het icoontje.

Verder vind mijn laptop de Iphone niet

Ik heb Itunes gedownload via Wine maar daar kan ik wel muziek met afspelen op pc maar heb geen beeld.

Ik heb wel Amarok op pc staan maar als ik deze ook open word Iphone nog niet gevonden.

Ik heb Iphone nog niet geconfigureerd met Itunes en volgens kennis moet ik dit wel een eerste keer doen.

Wie weet raad?? Alvast bedankt K
bas
Guru
Guru

Re: Iphone

Berichtdoor bas » Di 30 Jul 2013, 21:53

Een iPhone moet altijd de eerste keer geactiveerd of iets dergelijks worden met itunes, anders gaat het gewoon niet werken.
Dat is overigens ook met evt. een iPad, dat is het nare of het goede hoe je wil noemen van apple.
Je zou daarna evt. gtkpod kunnen gebruiken om er muziek ofzo er mee op te zetten of af te halen.
Acer Aspire 5749: Linux Mint Debian Edition Cinnamon

dropbox

Twitter @bdekruijf

Afbeelding
Arie
LMNLVip
LMNLVip

Re: Iphone

Berichtdoor Arie » Za 03 Aug 2013, 16:09

Een iPhone moet altijd de eerste keer geactiveerd of iets dergelijks worden met itunes, anders gaat het gewoon niet werken.
Dat is overigens ook met evt. een iPad, dat is het nare of het goede hoe je wil noemen van apple.
Daar is niks goeds aan, helaas zie je die werkwijze ook bij andere merken, bv Kobo ereaders.
Je zou daarna evt. gtkpod kunnen gebruiken om er muziek ofzo er mee op te zetten of af te halen.
Rhythmbox werkt dacht ik ook goed / redelijk met appel
Afbeelding

Terug naar “Linux Mint”