Forum erg stil...

Klets over Linux Mint Nederland en Vlaanderen
nomko

Forum erg stil...

Berichtdoor nomko » Vr 06 Sep 2013, 19:01

Het is mij erg opgevallen dat, na de migratie van het oude webadres naar het nieuwe webadres, dat het nu wel veel stiller is geworden op deze forum. Had je voor de migratie nog op dagelijkse basis nieuwe berichten, nu zit er haast een paar dagen tussen....
Arie
LMNLVip
LMNLVip

Re: Forum erg stil...

Berichtdoor Arie » Zo 08 Sep 2013, 14:03

Tis idd een dooie boel geworden.
linuxmint-nl.org gaat nog naar de oude blog en daar staan de nieuwe urls

Maar forum.linuxmint-nl.org geeft een foutmelding ipv een melding dat het forum, verplaatst is
General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]

Table './linuxmint_qwer/phpbb_sessions' is marked as crashed and should be repaired [145]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
Overigens is de blog ook zo dood als een pier, laatste bericht is van 7 juni terwijl er daarna toch nog wel wat te melden is gerweest, bv de releases van Mint 15 Xfce ( 12 juli ) en KDE ( 21 juli )
Afbeelding
bas
Guru
Guru

Berichtdoor bas » Ma 09 Sep 2013, 21:27

Ik ben het er niet mee eens, het oude forum was net zo druk als dit nieuwe forum.
Het oude forum is idd niet meer te bereiken, dat komt door een fout in de database. Dat is met de verhuizing gebeurd en daar kan ik niks mee.

Dat het rustig is op het blog dat klopt ook, maar dat komt door drukte bij mij en bij maik. En zoals jullie weten doen we dit vrijwillig, en hebben we buiten Linux Mint NL ook nog zo onze dingen.
Acer Aspire 5749: Linux Mint Debian Edition Cinnamon

dropbox

Twitter @bdekruijf

Afbeelding
Frans P
Junior
Junior

Berichtdoor Frans P » Ma 07 Apr 2014, 17:18

Zal het de datum zijn? Het wordt iets drukker. Bij extreme rust ga ik naar het Engelstalige forum.
Bij de enkele keer dat ik een vraag heb. Het loopt hier allemaal wel lekker.
Alleen het uitpakker van rar bestand is een heel gedoe. En lukt niet. Dus laat ik maar zitten.

Ik werk in verschillende instellingen in de zorg of begeleiding in de regio.
Er draaien daar nog honderden XP pc's op groepen of afdelingen.
Ik ga ze niet wijzen op het bestaan en gemak van Linux. Dat nemen ze toch niet aan.
Linux Mint 16 Petra Cinnamon

Terug naar “Linux Mint NL”