Klets over Linux Mint Nederland en Vlaanderen
Eller
Nieuweling
Nieuweling

Berichtdoor Eller » Zo 22 Dec 2013, 15:58

op het Xubuntuforum heb ik een avatar die aan de forum eisen voldoet. 80 x 65
Op dit forum wordt gevraagd een vierkante kop van 65 x 65.
Kan ik mijn ogen dichtknijpen, maar dat is niet genoeg...
Is het daarom dat hier zo weinig avatars staan?
ḱ Zie je weer...
Maik
Held
Held

Re: avatar

Berichtdoor Maik » Zo 22 Dec 2013, 17:02

Welkom Eller,

De reden dat hier weinig avatars staan is dat we een nieuw forum hebben opgezet en met de overgang van het oude naar het nieuwe forum kan het soms zo zijn dat er wel eens wat mis of verloren gaat, in de meeste gevallen dus avatars. Na het overzetten werkt niet iedereen z'n avatar bij of hebben gewoon geen zin om zo'n plaatje erbij te zetten in het profiel. Ieder forum kan een andere instelling hebben voor veel zaken en zijn niet allemaal hetzelfde....
Daarbij kan trouwens elk forum andere forumsoftware gebruiken, het internationale ubuntu/xubuntuforum heeft bijvoorbeeld vBulletin, een andere heeft SMF, Mint en wij als local community hebben PHPBB.

We zullen eens kijken of we het eventueel kunnen aanpassen.

Maar...een avatar is trouwens niet het belangrijkste van een forum naar mijn mening, het belangrijkste van een forum is dat er ondersteuning/hulp gegeven wordt door de community als andere gebruikers van Linux Mint vragen hebben of tegen problemen aanlopen.

Ik heb trouwens je topic maar hier geplaatst daar het in het verkeerde forumgedeelte stond.
Maik
Held
Held

Re: avatar

Berichtdoor Maik » Zo 22 Dec 2013, 17:29

Ik heb de avatar grootte aangpast naar 80 x 80 in plaats van 65 x 65.

Terug naar “Linux Mint NL”