Drivers installeren

Klets over Linux Mint Nederland en Vlaanderen
henkdekooter
Nieuweling
Nieuweling

Drivers installeren

Berichtdoor henkdekooter » Zo 30 Mar 2014, 13:49

Ik ben helemaal nieuw in Linux Mint, vanmorgen op de PC gezet.
Op Google gezocht maar kan het niets vinden evenals hier op het forum. Ik kan niet vinden hoe ik drivers van de Canon MG 5350 kan vinden en installeren in Linux. Misschien dom, maar zie helemaal niet hoe ik programma's op/in Linux kan krijgen. De (Originele) CD,s, met de Window versies worden niet geopend.
Ik heb een boekje met CD SuSE Linux 8.2, dat bied ook niet echt uitkomst. Het installeren daarvan ging ook niet, het liep vast.
Is er iemand die mij verder kan helpen.
Henk
Arie
LMNLVip
LMNLVip

Re: Drivers installeren

Berichtdoor Arie » Zo 30 Mar 2014, 14:28

http://www.canon.nl/Support/Consumer_Pr ... G5350.aspx

Software en drivers

Operating System : Linux
Taal : nederlands
zoeken

nr 2 en 4 heb je nodig ( Debian package )
Afbeelding
henkdekooter
Nieuweling
Nieuweling

Berichtdoor henkdekooter » Zo 30 Mar 2014, 19:52

Arie schreef:http://www.canon.nl/Support/Consumer_Products/products/Fax__Multifunctionals/InkJet/PIXMA_MG_series/PIXMA_MG5350.aspx

Software en drivers

Operating System : Linux
Taal : nederlands
zoeken

nr 2 en 4 heb je nodig ( Debian package )

printer is geinstalleerd, maar hoe krijg id nu programmaa geinstalleerd.

henk
Arie
LMNLVip
LMNLVip

Berichtdoor Arie » Zo 30 Mar 2014, 20:13

Programma's installeer je via de pakketbeheerder synaptic of software manager, je hoeft ze dus niet zelf te downloaden (meestal, er zijn een paar uitzonderingen)
Afbeelding
henkdekooter
Nieuweling
Nieuweling

Berichtdoor henkdekooter » Ma 07 Apr 2014, 16:51

Arie schreef:Programma's installeer je via de pakketbeheerder synaptic of software manager, je hoeft ze dus niet zelf te downloaden (meestal, er zijn een paar uitzonderingen)