Themakleur van het forum

Klets over Linux Mint Nederland en Vlaanderen
nahjo
Held
Held

Themakleur van het forum

Berichtdoor nahjo » Za 23 Apr 2016, 14:22

Het forum ziet er fris uit complimentjes daar voor. Helaas hebben mijn ogen wat last van slijtage (en mijn beeldscherm is ook niet de jongste) en dat merk ik vooral op dit forum. Mijn vraag is of het mogelijk is om 'persoonlijk' een ander themakleur te kunnen kiezen of deze keuze mogelijk te maken. 8)
LM18.3xfce
Maik
Held
Held

Re: Themakleur van het forum

Berichtdoor Maik » Do 05 Mei 2016, 12:30

Sorry voor de wat late reactie en dank voor het compliment. :)

De forumsoftware is up to dat gebracht waardoor bepaalde thema's helaas niet meer compatible zijn zoals het vorige thema wat we hadden. Hierdoor ontstonden wat problemen waardoor we op zoek moesten gaan naar een nieuw thema wat deze is geworden. Ik kan onze man, die achter de schermen ervoor zorgt dat alles blijft draaien en update, vragen of het mogelijk is de kleuren iets aan te passen. Hou er wel rekening mee dat hij het zelf behoorlijk druk heeft.
Mocht het niet lukken dan kunnen we nog altijd kijken of wij een ander gepast "Mint" thema vinden dat werkt met de forum software.

Momenteel is het volgens mij nog niet mogelijk om zelf een thema te kiezen ook dat zal ik voor leggen aan het team. Ondertussen zal ik ook even kijken in de instellingen.

Terug naar “Linux Mint NL”