Even voorstellen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
allardpruim
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 17 Sep 2021, 17:29

Even voorstellen

Berichtdoor allardpruim » Vr 17 Sep 2021, 17:58

Ik zie dat er al een geruime tijd geen voorstelronde geweest is dus bij deze.

Ik ben Allard en kom uit Grootegast (Westerkwartier). Ik ben op zich niet nieuw met Linux, heb sinds 2011 ervaring met verscheidende Linux distro's maar ook veelal uiteraard met Windows gewerkt.
Ubuntu, Debian, Fedora, openSUSE, ik heb ze allemaal wat uitgeprobeerd en gebruikt maar Linux Mint met Cinnamon eigenlijks nog nooit op echte hardware.
Na gedoe met Gnome Shell en KDE i.c.m mijn Nvidia kaart toch Cinnamon eens een kans gegeven en het verbaast mij hoe soepel Cinnamon met Linux Mint draait.

Met de aankondiging van Microsoft dat de systeemeisen van Windows 11 hoger zijn dan dat van zijn voorganger denk ik dat Linux Mint voorlopig wel een blijvertje gaat worden want mijn huidige pc's worden nog niet vervangen. :D

Allard
Gebruikersavatar
dirkjanl
Guru
Guru
Berichten: 904
Lid geworden op: Do 21 Mar 2013, 13:40
Locatie: Borger
Contact:

Re: Even voorstellen

Berichtdoor dirkjanl » Vr 17 Sep 2021, 18:47

Welkom hier en plezier.
Linux Mint 21.2 Cinnamon op productie PC's. Op testbak LM 21.3 Cin. APLinux op MuziekPC Gouden tips: viewtopic.php?f=1&t=3264
stegiman
Moderator
Moderator
Berichten: 1587
Lid geworden op: Zo 17 Nov 2019, 15:12

Re: Even voorstellen

Berichtdoor stegiman » Vr 17 Sep 2021, 23:04

Ook Linux mint moet extra meer doe want naar toekomst toe zal het toch wel echt meer moeten veranderen.
Ik bedoeld niet zo zeer de uiterlijk maar wel met de tijd meegaan.
Toch vind ik de betere Linux dat er is.

Het is goed dat je verschillende Linux distro's probeert.

Zelf heb ik nooit meegemaakt dat Linux (eender welke distro's) en Nvidia een probleem is.

Veel plezier met Linux

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten