Goedendag,
Ik ben recent overgestapt van Windows op Linux Mint Cinnamon. Een positieve ervaring, maar een tijdrovernde bezigheid.
Toch zet ik door, omdat ik de mogelijkheden zie en mij de aanschaf van een nieuwe PC niet door MS wil laten opdringen.
Zo heb ik zelf al Virtual BOX geïnstalleerd om toch wat Windows programma's die ik echt nodig heb te kunnen draaien. Ik hoop hier dan ook het nodige wijzer te worden.
Het werkt, maar niet zoals ik wil.
Met vriendelijke groet,
Chris
Even voorstellen
Re: Even voorstellen
Fijn dat je Linux wilt proberen.
Gewoon niet aan Windows denken is het beste wat je kan doen.
Ik heb wel Windows laptop maar dat is puur om mensen te helpen maar zelf kan ik helemaal zonder Windows.
Ik heb geen moeite om over te schakelen naar Linux, Windows of Mac.
Heel dikwijls vraag ik af met welke besturingssysteem ik bezig ben.
Mac laptop is van mijn vrouw.
Veel plezier met Linux
Gewoon niet aan Windows denken is het beste wat je kan doen.
Ik heb wel Windows laptop maar dat is puur om mensen te helpen maar zelf kan ik helemaal zonder Windows.
Ik heb geen moeite om over te schakelen naar Linux, Windows of Mac.
Heel dikwijls vraag ik af met welke besturingssysteem ik bezig ben.
Mac laptop is van mijn vrouw.
Veel plezier met Linux
- MenthaSuaveolens
- Held
Je stelt "Het werkt, maar niet zoals ik wil." Wil dan graag een item aanmaken, zodat we je verder kunnen helpen. We zijn allemaal gewoontedieren en het werken met wat nieuws loopt natuurlijk stroever dan met een vroeger gebruikt gereedschap.
Welkom hier en plezier.Het werkt, maar niet zoals ik wil.
Kun je ons vertellen hoe het nu werkt en hoe je het zou willen hebben? Misschien kunnen wij je helpen. Als je wat wilt uitleggen, dan zijn afbeeldingen of filmpjes een ideaal hulpmiddel.
Linux Mint 20.3 & 22.1 Cinnamon op productie PC's. Op testbak LM 22.1 Cin. APLinux op MuziekPC Gouden tips: viewtopic.php?f=1&t=3264
Dank voor dit warme welkom.
Ik zal zeker beschrijven wat de problemen zijn.
MVG
CE
Ik zal zeker beschrijven wat de problemen zijn.
MVG
CE
Laatst gewijzigd door Palma1968 op Ma 26 Mei 2025, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Terug naar “%s” Stel je even voor