Weer terug

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
Jan-G
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 5
Lid geworden op: Zo 25 Okt 2009, 01:22
Contact:

Weer terug

Berichtdoor Jan-G » Wo 31 Jul 2013, 15:13

Hallo,

Na een tijd ben ik weer terug op het forum.
Ik zit net mijn oude berichten terug te kijken en tja, bijna nostalgie:-)

Ik ben onlangs een bedrijfje begonnen waarbij ik me richt op beginnende Linux gebruikers.
Iedereen weet dat daar vrijwel niets mee te verdienen valt maar het is vooral hobby.
Natuurlijk zoek ik altijd hulp in de Linux community, het is onmogelijk om alles zelf op te lossen.

Meteen maar een algemene vraag:
Ik wil naast computers ook laptops met Linux verkopen maar ik kan tot nu toe nooit garanderen dat het vlekkeloos werkt.
Heeft iemand misschien ervaring met laptops die echt 100% lopen op Linux of andere suggesties?

Enfin, ik zie in mijn oude topics dat ik nogal druk was met het promoten van Linux Mint.
Dat doe ik nu ook weer via mijn website.
Ik wil Linux Mint altijd als eerste optie gebruiken.

Hoewel ik achter de schermen contact heb gehad met de beheerders weet ik niet of ik mijn link mag plaatsen maar ik gok dat het geen probleem is.
Potentiële overstappers zijn mijn doelgroep en daarom is dit niet bedoeld als spam :-)

http://www.plain-ict.nl

Zoals gezegd is het vooral hobby en sta ik open voor elk mogelijke samenwerking met wie dan ook.

Groet,

Jan
nomko

Re: Weer terug

Berichtdoor nomko » Ma 05 Aug 2013, 23:33

Welkom terug dan maar.

Zag net dat jouw psychiatrie website te koop is???? Is dat een hint voor je terugkomst??? ;)
Jan-G
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 5
Lid geworden op: Zo 25 Okt 2009, 01:22
Contact:

Re: Weer terug

Berichtdoor Jan-G » Di 06 Aug 2013, 05:23

Hey, nou laten we dat niet hopen :-))

Ik heb een aantal domeinnamen te koop staan.
psychiatrieforum.nl is daar één van.
Het kostte teveel tijd en leverde helemaal niets op, behalve veel gedoe.
Ik werk zelf nog full-time in de GGZ als verpleegkundige en dan zijn computers thuis een betere afleiding als een website over dat vak :-))

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten