Greenhorn

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
Gebruikersavatar
Greenhorn
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: Do 07 Nov 2013, 08:34

Greenhorn

Berichtdoor Greenhorn » Ma 18 Nov 2013, 20:05

zal mezelf even voorstellen, ben eerder jaren terug al eens met ubuntu aan het stoeien geweest maar wegens tijdgebrek daar weer mee opgehouden, nu jaren later en genoeg te hebben van een spons als windows vond ik deze versie van linux mint 15, en ben totaal onder de indruk inmiddels heb ik op mijn vaste pc geen windows meer en op de flaptop beide dit i.v.m bepaalde programmas die gewoon niet onder linux werken.

mijn hobbyś zijn webdesign, fotobewerking en video bewerking.

met vriendelijke groeten Greenhorn
Gebruikersavatar
bas
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 101
Lid geworden op: Za 29 Mei 2010, 20:49
Locatie: Zwanenburg

Re: Greenhorn

Berichtdoor bas » Di 19 Nov 2013, 18:29

Welkom greenhorn.

Ik gebruik ook windows en linux naast elkaar hoor en waarom ook niet, ik gebruik windows om ook een beetje op de hoogte te blijven van die ontwikkelingen.
Buiten deze twee gebruik ik ook nog IOS omdat ik dat toch net wat lekkerder vind werken dan Android op het moment, en waarom zou je voor jezelf ook niet voor jou het beste pakken naast linux. Ik pak graag voor mezelf het beste systeem wat bij me past, en in dit geval is het alle drie de systemen.
Neemt niet weg dat ik op de laptop het meeste Linux of XBMC gebruik.
dropbox

Twitter @bdekruijf
Gebruikersavatar
Greenhorn
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: Do 07 Nov 2013, 08:34

Re: Greenhorn

Berichtdoor Greenhorn » Di 03 Dec 2013, 08:59

dankje
Ja Bas zo denk ik er ook over, maar moet je zeggen dat mij eerlijk gezegd Linux veel beter bevalt dan de spons van windows, zoals al geschreven heb ik me al eens voor jaren terug bezig gehouden met Linux Ubuntu maar door tijdgebrek ben ik daar toen mee gestopt, want je moet daar toch wel aan wennen, blijft natuurlijk anders.

dat ik op de flappie XP heb staan is puur en alleen voor Autodiagnostische data's en storings diagnose programma's, want dat gaat in linux echt niet lukken ook niet met wine of met play on linux ben dat wel aan het uittesten maar daar zit nog geen schot in. En zo erg is dit nu ook weer niet, dit werkt gewoon goed in xp.

zou het nog kunnen proberen met Bordeaux, in iedergeval heb ik dan wat te testen in de donkere wintermaanden, is natuurlijk altijd leuk en een uitdaging om iets wat niet wil toch aan de gang te krijgen.

gr.willem.

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten