Dit ben ik.

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
adrosalpha
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: Wo 23 Apr 2014, 10:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Dit ben ik.

Berichtdoor adrosalpha » Do 24 Apr 2014, 12:13

Hallo medegebruikers van Linux Mint.
Ook ik ben over gegaan van windows naar Linux Mint en natuurlijk kwamen er zoveel vragen waar ik geen antwoord op had.
De oplossing is dan vaak, zoek naar een forum en dat vond ik.
Dus stel ik mij ook even voor wie ik ben enzo.
Mijn naam is Arie, woon in Zuid Holland, is 64 jaar en inmiddels gepensioneerd, heb 1 Mac staan, 3 laptops, 2 tablets en vind het hele gedoe met de computer heerlijk om mee te stoeien.
De laptops gaan nu onder Linux werken, tenminste dat is de bedoeling, maar zover ben ik nog niet.
Ik ben al bezig geweest met Linux Mint, maar dat wil nog niet zo als ik wil, wel heb ik er 1 draaien met Ubuntu.
Ik moet zeggen, het werkt hartstikke mooi en goed!!!!
Maar eigenwijs als ik ben, moet Mint ook kunnen werken, maar daar kom ik nog wel een keer op terug op een ander topic.
Verder ben ik graag met de motor onderweg naar ????? gewoon een stuk rijden en kijken waar je uitkomt.
Speel keyboard en kijk graag films via de Minix wat weer onder Androide werkt, ook een heerlijk speledingetje.
Ik laat het hier even bij, als er vragen zijn hoor ik dat wel,(ik heb zo'n vermoeden dat ik wel de vragen zal hebben ;) ;) ) maar jullie zullen mij vast nog wel tegen gaan komen op het forum.

Vriendelijke groet van,

Arie. :D :D
Gebruikersavatar
Joan
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 1307
Lid geworden op: Do 16 Feb 2012, 00:49
Contact:

Re: Dit ben ik.

Berichtdoor Joan » Wo 13 Aug 2014, 03:56

Wel laat maar nochtans welkom.

Omdat ik een hekel heb aan nullen (behalve achter een hoger cijfer op mijn bankrekening) toch nog even een vriendelijk welkom.
Je hebt het vreselijk druk zo te lezen, maar ik begrijp het pc gebeuren zoals jij beschrijft, ik zit in hetzelfde schuitje, al ben ik al langer met mint bezig.
Als je nog iets anders over Mint wilt lezen kun je ook op de Linux Mint wiki http://wiki.linuxmintnl.nl/index.php?title=Hoofdpagina terecht, die is sinds juni online en in opbouw.
Wil je een duidelijk antwoord? Stel dan een duidelijke vraag. , Kijk hoe dat moet bij Tips voor forumberichten.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten