Help mijn muis doet het niet.

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
minyton
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: Ma 18 Aug 2014, 22:49

Help mijn muis doet het niet.

Berichtdoor minyton » Di 19 Aug 2014, 20:42

Hoi allen,
Heb me net voor gesteld als nieuwe Linux gebruiker.
In tegenstelling wat er overal gezegd wordt dat installatie erg gemakkelijk is heb ik het toch gepresteerd om er een week over te doen om Linux Mint 17 Cinnamon 64 bits ,naast Windows 7, op mijn Acer Aspire 64 te krijgen.Diverse keren ben ik opnieuw moeten beginnen tot het er eindelijk op stond. Zag er goed uit en was er blij mee.Werkte goed. Ook Windows werkte nog goed.Plotseling "bevroor" de muisaanwijzer midden op het scherm en was niet meer te bewegen.En dan ben je afgebrand !! Je kan nergens naar toe.Zelfs af zetten gaat niet, daarvoor moet je de stroom uit schakelen.Je probeert alle toetsen. Niets helpt. Life cd.en nieuwe installatie helpt ook niet.
Ik ben niet zo'n nerd, eerder een digibeet. Waar zou dat aan kunnen liggen???? Windows werkt wel goed. Gr. Ton.
Gebruikersavatar
Joan
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 1311
Lid geworden op: Do 16 Feb 2012, 00:49
Contact:

Re: Help mijn muis doet het niet.

Berichtdoor Joan » Wo 20 Aug 2014, 02:16

Met die muis (en geluid) heb ik het ook wel eens.
Is de muis USB dan werkt het bij mij op de volgende manier, muis uit de pc en kijk even om je heen (of tel tot drie) en stop het stekkertje er weer in (de USB dus).

Da's al (bij mij).
Wil je een duidelijk antwoord? Stel dan een duidelijke vraag. , Kijk hoe dat moet bij Tips voor forumberichten.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten