Leuk, twee gekende, mezelf dan maar even voorstellen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
josbruyn
Senior
Senior

Leuk, twee gekende, mezelf dan maar even voorstellen

Berichtdoor josbruyn » Vr 09 Okt 2009, 22:42

Hoi,
josbruyn is mijn nickname, 66 en nog steeds interesse genoeg op het computer gebeuren.. Een interesse die begon in plus/min 1982 en de aanschaf van een Sinclair QL. Dit was tevens de enige computer die een astrologisch programma aanbood, mijn toenmalige hoofdhobby.. De QL werd opgevolg door een Atary en vervolgens een Macintosh SE (9 duim scherm). Astrologie dwong me toen over te stappen naar Window$ wegens de overvloed aan astro programma's. Teleurstelling is me niet vreemd gebleven, vrees voor virussen werd me dagelijks voorgeschoteld, regelmatig cleanuppen, regelmatig defragmenteren volgden hetzelfde patroon. Lang heb ik het volgehouden, tot ik in aanraking kwam met Linux. LinuxMint was de eerste (bij mijn weten) die bij de installatie meteen Wine ingebakken had (dacht versie 4), waarna ik meteen probeerde freeware window$ programma's (astrologie) te installeren. Verbaast was ik toen alles nog werkte ook. Toen ben ik op zoektocht gegaan naar verschillende Linux Distro's en nog steeds hebben LinuxMint (nu 7, Gloria) en PCLinuxOS Gnome 2009.2 mijn absolute voorkeur.

Blij jullie hier weer te zien Wamukota en midas. schorem, prachtig vind je initiatief om dit forum op te starten en wens je succes en dankbaarheid van de forumleden. :)

Groetjes,

Jos
Registered Linux user 490633
Linux Mint Cinnamon 18.3
midas
Senior
Senior

Re:Leuk, twee gekende, mezelf dan maar even voorstellen

Berichtdoor midas » Za 10 Okt 2009, 08:12

Hallo Josbruyn, hartelijk welkom op dit forum :)
swaken
Nieuweling
Nieuweling

Berichtdoor swaken » Zo 11 Okt 2009, 20:06

;) Hallo Jos, en misschien nu ook een derde gekende erbij.
Respecteer je medemens, net zoals jij gerespecteerd wil worden
josbruyn
Senior
Senior

Berichtdoor josbruyn » Zo 11 Okt 2009, 22:25

Het ziet er naar uit dat deze list niet alleen interessant maar tevens gezellig gaat worden. :)
Prettig te zien dat, iedere keer ik de mailiglist bezoek er een lid bijkomt. Nog prettiger vind ik dat hoe langer hoe meer bekende de groep vervoegen. Maar ja, het is vrij logisch dat een aangename linux distro zoals LinuxMint en PCLinuxOS logische en aangename mensen naar zijn mailinglist trekt. En,... schijnbaar heeft onze wijze van promoten momenteel een behoorlijk succes.

Blij je hier te zien swaken en van harte welkom.

Jos
Registered Linux user 490633
Linux Mint Cinnamon 18.3

Terug naar “Stel je even voor”