Klaasmug stelt zich even voor

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
klaasmug
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 30 Okt 2016, 20:46

Klaasmug stelt zich even voor

Berichtdoor klaasmug » Zo 30 Okt 2016, 21:10

Beste Forum-leden,

Even kennismaken: Ik ben Nico Groos, 54 jaar en woon als Haarlemse mug in de Amsterdamse Dapperbuurt. Ik loop al lang met plannen rond om over te gaan van Windows 7 naar Linux Mint, en heb het al een paar maal uitgeprobeerd. Helaas liep dat niet echt van een leien dakje, maar nu heb ik het op een oude laptop gezet om er verder mee te gaan stoeien. Ik loop nog wel tegen wat problemen aan maar hoop dat ik er met hulp van dit forum wel uitkom.

Hartelijke groet aan allen,
Nico Groos
Gebruikersavatar
Joan
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 1307
Lid geworden op: Do 16 Feb 2012, 00:49
Contact:

Re: Klaasmug stelt zich even voor

Berichtdoor Joan » Ma 31 Okt 2016, 20:01

Welkom, en wij hopen dat het goed gaat met jouw en Linux Mint. Alle vrijwilligers hier zullen je graag helpen als er toch problemen met Mint ontstaan.
Wil je een duidelijk antwoord? Stel dan een duidelijke vraag. , Kijk hoe dat moet bij Tips voor forumberichten.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.
Gebruikersavatar
dirkjanl
Guru
Guru
Berichten: 895
Lid geworden op: Do 21 Mar 2013, 13:40
Locatie: Borger
Contact:

Re: Klaasmug stelt zich even voor

Berichtdoor dirkjanl » Di 01 Nov 2016, 19:07

Welkom, Op een nieuwe PC loopt het vaak wel wat soepeler. ;-)
Ik ben ook op een oude laptop begonnen (in 2013) en ben in juni 2016 op dual boot overgegaan op de desktop PC. Bevalt me prima. Even wat zoeken naar vervangende programma's, oké daar moet je dan wel weer aan wennen, maar het werkt wel en je kan overal hulp vragen.
Veel plezier! Dirk Jan
Linux Mint 21.2 Cinnamon op productie PC's. Op testbak LM 21.3 Cin. APLinux op MuziekPC Gouden tips: viewtopic.php?f=1&t=3264

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten