Halleekes

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
Gebruikersavatar
jori
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 06 Mar 2017, 10:19

Halleekes

Berichtdoor jori » Ma 06 Mar 2017, 12:17

Mijn naam is Joris.

Ik ben al wat langer bekend met Mint. Mijn eerst distro was Ubuntu Hardy waarmee ik het voor elkaar kreeg een desktop naar de schroot te draaien.
Even was ik genezen om Linux te draaien, maar het heeft niet lang geduurd voordat ik weer is wat wou proberen :D
Dit maal met Mint, een stuk vriendelijkere versie van Ubuntu. Beter afgestemd op de beginnende. Na de desktop had ik een nieuwe laptop aangeschaft met Wxp. Maar was het al gauw weer beu.
Dus toen Gloria erop de 32bits versie. Veel plezier van gehad en sindsdien gebleven.
Toen dat laptopke overleed een nieuw gekocht, waar W7 opstond. Ik heb er niet eens over nagedacht en meteen die rommel eraf gepoetst en er Mint opgezet.
Ik ben van mening dat voor de huis, tuin en keuken gebruiker Mint prima volstaat.

Ondertussen heb ik al een paar oudere laptops en desktops mogen redden van de schroot door er één of andere distro smaak op te zetten en er een ander blij mee mogen maken.
Gebruikersavatar
Joan
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 1307
Lid geworden op: Do 16 Feb 2012, 00:49
Contact:

Re: Halleekes

Berichtdoor Joan » Ma 06 Mar 2017, 18:06

Welkom op het forum en gefeliciteerd met het succes van Linux Mint.
Wil je een duidelijk antwoord? Stel dan een duidelijke vraag. , Kijk hoe dat moet bij Tips voor forumberichten.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten