Nieuw op dit forum

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
Gebruikersavatar
mutse
Held
Held
Berichten: 524
Lid geworden op: Wo 31 Mei 2017, 12:47
Locatie: Regio Roeselare - België

Nieuw op dit forum

Berichtdoor mutse » Wo 31 Mei 2017, 14:41

@ Forum,

sedert vandaag hier, op dit forum, nieuw.
Ik ben mutse, gepensioneerd leerkracht uit België. Vader van vier, ondertussen al volwassenen, kinderen en opa van vier kleinkinderen.
Sedert een viertal jaar overgestapt op het gebruik van een 'Linux-gestuurd besturingssysteem'.
Ben, vanaf de overstap naar een 'Linux-gestuurd besturingssysteem', géén Windows-gebruiker meer. ;)
Eerst wat aan 'distro-hoppen' gedaan en dan de keuze gemaakt voor een 'rolling release' 'Linux-gestuurd besturingssysteem' zoals, PCLinuxOS64-Maté-.
Op een testlaptop, in dualboot: Ubuntu-Maté -64-LTS en LinuxMint 18.1 Xfce-64- én in virtualisatie: Lubuntu, Xubuntu, LMDE2-"Betsy", PCLinuxOS64-Kde5-.
Alle computers (4 laptops en 2 desktops hebben nog géén UEFI aan boord ). Vroeg of laat word ik daar wel mee geconfronteerd.
Meestal schaf ik mij een geherwaardeerde en gecontroleerde tweedehandse aan, en die hebben nog geen UEFI.
Mijn kinderen, zelfs de kleinkinderen, gebruiken LinuxMint op hun computers ( Ik heb ze daartoe niet gedwongen, ze zijn dit spontaan komen vragen, of ik dat bij hen ook eens wilde installeren ... ;) ).

Groet,
mutse.
Linux 'Rolling Release' Maté 64-bit
Gebruikersavatar
Joan
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 1307
Lid geworden op: Do 16 Feb 2012, 00:49
Contact:

Re: Nieuw op dit forum

Berichtdoor Joan » Wo 31 Mei 2017, 19:18

Welkom op het forum.
Wil je een duidelijk antwoord? Stel dan een duidelijke vraag. , Kijk hoe dat moet bij Tips voor forumberichten.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten