Even voorstellen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
Stoompiet
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 20 Jun 2017, 11:45

Even voorstellen

Berichtdoor Stoompiet » Do 22 Jun 2017, 19:42

Mijn naam is Peter, babyboomer, gepensioneerd en woon mijn hele leven in de grootste (?) havenstad. Ga zoetjes aan overstappen naar Linux. Microsoft is mij te inhalig met informatie over mijn persoon. Ben vanaf 1984 voor het eerst in aanraking gekomen met computers en ben met een ZX-81 van Sinclair begonnen. Via basic en de beroemde Commodore-64 en zijn basic aan het programmeren geslagen en doorgegroeid naar de huidige machines. Heb al eens aan linux 'gesnuffeld' maar nooit mee door gegaan. Nu is dan de tijd aangekomen om weer eens terug te gaan naar de basic. Het is wel wennen aan de syntax van linux. Mijn hobby is de computer en elektronica en stoomtreinen. De echte grote jongens. Samen met mijn echtgenote doen we hand en spandiensten binnen de club en dat is twee maal p/week.
Er wordt regelmatig met stoomtreinen gereden in binnen en buitenland. Een bezoekje aan het stoomdepot is zeker de moeite waard aan de rand van het Kralingse bos. :D
Wilfried1954
Held
Held
Berichten: 327
Lid geworden op: Ma 08 Dec 2014, 11:26
Contact:

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Wilfried1954 » Do 22 Jun 2017, 21:22

Welkom en een prachtige hobby! Mijn broeder heeft dezelfde hobby maar dan op schaal. De mijne is onder andere classic cars en heb enkele Engelse sportwagentjes van de jaren '50 - '60.

Maar goed, daar zit geen boordcomputer in (met Linux). Veel geluk met een leuk besturingssysteem. Ik ben een jaar of 2 geleden volledig overgeschakeld van Windhoos naar Linux en ben nog steeds uiterst tevreden.

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten