Rang: Nieuweling

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
Dreeffie
Junior
Junior
Berichten: 42
Lid geworden op: Wo 06 Jan 2016, 15:43
Locatie: Den Haag

Rang: Nieuweling

Berichtdoor Dreeffie » Zo 14 Jan 2018, 19:30

Beste leden van het Linux NL forum,

Sinds 6 januari 2016 ben ik aan de gang met Linux Mint. In het begin heb ik wel eens gedacht: 'Nu stop ik er mee, ik ga terug op Windows.'

Gelukkig heb ik dit niet gedaan en dank zij de ondersteuning van de ledengroep draait (naast W10) nog steeds 'Rosa'. Ik mag wel zeggen dat ik al aardig met 'Rosa' overweg kan.
Sinds kort heb ik de instellingen voor mijn printer optimaal gekregen en print ie als was het Windows, maar dan beter. Ik zit er zelfs aan te denken Windows maar van de schijf te wissen. Ik voel me niet veilig meer als ik dat besturingsprogramma draai.

Een dankwoord is nu wel op zijn plaats aan allen die aan Linux werken en het draaibaar houden!

Na deze twee jaren staat in mijn profiel nog steeds; Rang: Nieuweling. Wanneer wordt ik bevorderd?

Groeten van Dreeffie (Rang: Hagenees)
PC: Medion Akoya/ Mem 4G
Besturing: Mint 21.1/ 64b Vera
Desktop: Cinnamon
Leon

Re: Rang: Nieuweling

Berichtdoor Leon » Zo 14 Jan 2018, 21:07

Zodra je meer gepost hebt. Weet niet precies hoeveel berichten je nodig hebt om een stapje omhoog te gaan
Gebruikersavatar
dirkjanl
Guru
Guru
Berichten: 895
Lid geworden op: Do 21 Mar 2013, 13:40
Locatie: Borger
Contact:

Re: Rang: Nieuweling

Berichtdoor dirkjanl » Ma 15 Jan 2018, 18:33

Top!
Linux Mint 21.2 Cinnamon op productie PC's. Op testbak LM 21.3 Cin. APLinux op MuziekPC Gouden tips: viewtopic.php?f=1&t=3264
Wilfried1954
Held
Held
Berichten: 327
Lid geworden op: Ma 08 Dec 2014, 11:26
Contact:

Re: Rang: Nieuweling

Berichtdoor Wilfried1954 » Wo 17 Jan 2018, 09:37

Staat op 30 berichten.
Groetjes, Wilfried
Gebruikersavatar
Joan
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 1307
Lid geworden op: Do 16 Feb 2012, 00:49
Contact:

Re: Rang: Nieuweling

Berichtdoor Joan » Wo 17 Jan 2018, 17:00

Die notatie is alleen van belang om te weten of iemand ervaring heeft op het forum.
Nieuwe gasten weten niet altijd goed welke info nodig is bij een vraag of waar een vraag moet worden gesteld. Ook de uitleg zal daaraan worden aangepast.
Voor een nieuweling is er meer begrip als er wat meer moet worden gevraagd of uitgelegd.
Wil je een duidelijk antwoord? Stel dan een duidelijke vraag. , Kijk hoe dat moet bij Tips voor forumberichten.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.
Dreeffie
Junior
Junior
Berichten: 42
Lid geworden op: Wo 06 Jan 2016, 15:43
Locatie: Den Haag

Re: Rang: Nieuweling

Berichtdoor Dreeffie » Wo 07 Feb 2018, 18:36

Dank voor jullie reacties. Weer is er iets duidelijk geworden. Aan informeren op het forum zal ik nog maar niet beginnen; maar je weet nooit... Groet, Dreeffie
PC: Medion Akoya/ Mem 4G
Besturing: Mint 21.1/ 64b Vera
Desktop: Cinnamon

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten