draak1955

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
draak1955
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 14
Lid geworden op: Wo 17 Jan 2018, 20:55

draak1955

Berichtdoor draak1955 » Vr 19 Jan 2018, 10:04

Hallo een goede dag "voorstellen" ik ben draak en ben geboren in 1955. Wat me studie achtergrond is mts opleiding. Ik heb een hobby en eigenlijk vanuit kleine systemen bouwen gebaseerd op x86 door de jaren heen als thuis gebruiker veel plezier beleeft. 2010 was dat ik bemerkte er nog andere programma's waren buitenom DOS en windows. Maar steeds stel je het uit, tot ik besefte "laat ik hier eens mee beginnen" Vandaar ik lid ben geworden van Linux Mint. Ik zelf heb Linux-mint 18.3 Silvia 32byts. Waarom geen 64byts. Ik schrijf veel verhalen, kennis van openoffice had ik al vanuit het verleden, dit pakket is aanwezig op deze uitgave. Persoonlijk, ja dat zeg je dan altijd, ontdek je steeds meer op computers vanuit dit nu i386. Vragen zullen er altijd blijven of zijn. Ik dank u alle beleeft voor het toelaten, vriendelijke groet draak1955.
Gebruikersavatar
Joan
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 1307
Lid geworden op: Do 16 Feb 2012, 00:49
Contact:

Re: draak1955

Berichtdoor Joan » Vr 19 Jan 2018, 18:19

Welkom en veel plezier met Linux Mint en op dit forum.
Er is ook een hoofdsite met meer Linux Mint informatie in het Nederlands https://www.linuxmintnl.nl/.
Omdat je toch van experimenteren houdt, kun je eens LibreOffice proberen. Er wordt beweerd dat het alle bestanden van OpenOffice kan verwerken.
Vragen zijn er altijd wel en oplossingen vaak net zo veel. Die oplossingen komen heel goed op de Linux Mint wiki tot hun recht.
Wil je een duidelijk antwoord? Stel dan een duidelijke vraag. , Kijk hoe dat moet bij Tips voor forumberichten.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten