Kareltje

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
Kareltje
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: Zo 15 Apr 2018, 13:02

Kareltje

Berichtdoor Kareltje » Zo 15 Apr 2018, 13:33

Nadat ik Ubuntu heb laten liggen door een gebrek aan een "ouderwets" menu kwam ik enige tijd geleden Linux Mint mate tegen en was eigenlijk verkocht. Eerst overheerste de Windows-pc's mijn werkkamer maar nu staat er nog maar een die ik gebruik als test-pc. De rest van de computers zijn allemaal over naar Mint! Windows had ook geen leuke uitdagingen meer en Linux heeft er ruim voldoende. De meeste "problemen" kan ik oplossen daar logisch denken en info opzoeken op internet. Maar helaas kom ik nog wel eens een probleem tegen die niet te vinden is of dat de oplossingen op internet niet klikken met wat ik zoek. Vandaar ook dat ik mij hier heb aangemeld.
Mijn interesse gaat uit naar Linux MInt mate, Kodi en de raspberry pi. Ik schrijf geregeld artikelen die gericht zijn op mensen die net voldoende ervaring hebben om wat verder te komen. Vandaar ook mijn site tinyurl.com/ilovekodi en voor de echte beginners in Kodi tinyurl.com/kodivoorbeginners.

Ik hoop hier antwoorden te vinden op vragen waarvan ik het antwoord nergens anders kan vinden. En als het even kan anderen te helpen waar ik kan.
Gebruikersavatar
Pjotr
Held
Held
Berichten: 511
Lid geworden op: Zo 03 Jan 2016, 15:44

Re: Kareltje

Berichtdoor Pjotr » Ma 16 Apr 2018, 23:36

Welkom! :)
Tip: doe deze 10 dingen direct na installatie van Linux Mint 21.3 Virginia
Houd je Linux Mint gezond: vermijd deze 10 fatale vergissingen
Twitter: Linuxtip
Alles is te kraken en niets is geheel veilig. Zorg dus voor zoveel mogelijk niets.

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten