Hallo.

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
Winkey
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 4
Lid geworden op: Vr 28 Mei 2010, 22:09
Locatie: Ens, Nederland

Hallo.

Berichtdoor Winkey » Vr 28 Mei 2010, 22:59

Wie?
Ik ben dus Winkey, mijn nickname betekent echter niet dat ik alleen maar Windows gebruik of iets in die richting(!). 18 jaar.

Iets met PC's?
Eerste besturingssysteem wat ik gebruikte was Windows 3.11 (diskettes YAY, pac-man wie kent het niet). Ik heb ongeveer 5 jaar ervaring met Linux, begonnen met debian. Nu draai ik mijn hand niet meer om, om een Linux server te installeren en te configureren. Helaas voor de anti-Windows gebruikers gebruik ik nog wel Windows dit omdat ik nogal is game, dit gaat nog steeds lastig op Linux. (Wat jammer is.)

Hoe zie ik de toekomst?
Linux zal verder opkomen en ooit Windows verdrijven van de desktops bij consumenten (bedrijven word lastig).
MAC OS X zal de komende jaren nog niet echt goed doorkomen, we hebben net een crisis gehad, mensen hebben minder te besteden.
midas

Re: Hallo.

Berichtdoor midas » Za 29 Mei 2010, 08:04

Hartelijk welkom op dit forum Winkey! Zo'n 18 jaar en al 5 jaar ervaring met linux en zo maar een linuxserver installeren en configureren? Not bad ;)

In ieder geval veel succes met LinuxMint en veel interessante topics gewenst!
Winkey
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 4
Lid geworden op: Vr 28 Mei 2010, 22:09
Locatie: Ens, Nederland

Re: Hallo.

Berichtdoor Winkey » Za 29 Mei 2010, 10:26

Tja het is ooit ergens begonnen met Linux installeren op een oud PC'tje natuurlijk, proberen en als het mis gaat opnieuw doen.

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten