Hallo allemaal

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
avanca
Nieuweling
Nieuweling

Hallo allemaal

Berichtdoor avanca » Di 13 Okt 2009, 20:02

Ik ben Avanca (nickname) en ook een gedeelte van mijn echte naam. Ik ben 75 jaar en indertijd ook begonnen met de C64 en is niet meer opgehouden. Ik heb 15-20 jaar geleden ook een tijdje met linux gewerkt, maar die was toen nog niet grafisch. Ik was toen radioamateur en we hadden linux nodig om een radio packet netwerk op te zetten, dat was nog voordat internet kon gebruikt worden. Wij konden toe al op internet via een toegang van de een of andere universiteit. Het was zeer boeiend maar ontzettend traag gezien een gedeelte via de ether ging.  Sedert een 3tal jaar heb ik terug linux naast Vista heb ik 2 partities met Ununtu de 8.10 en de 9.04. De Mint heb ik nu op livecd en ga die installeren nadat ik een upgrade gedaan heb naar de 9.10. De Mint ziet er heel belovend uit. Verder houd ik mij ook bezig met websites die ik maak in css met de gnome-commander. Een heel simpele site met veel succes: http://users.telenet.be/reclamefoldersonline Het is veel aangenamer in Linux te werken dat Windows!!!
Mvg
Avanca
Jan E
Nieuweling
Nieuweling

Re:Hallo allemaal

Berichtdoor Jan E » Di 13 Okt 2009, 20:08

Avanca, wees welkom! En heel veel plezier met uw nieuwe Linux Mint!
josbruyn
Senior
Senior

Berichtdoor josbruyn » Di 13 Okt 2009, 20:23

Welkom Avanca, Je hebt een goede keuze van liveCD gemaakt met LinuxMint 7.

Ik hoop dat je dezelfde ervaringen hebt met deze distro als ik want deze zijn zorgeloos. :)

Groetjes,

Jos
Registered Linux user 490633
Linux Mint Cinnamon 18.3
midas
Senior
Senior

Berichtdoor midas » Di 13 Okt 2009, 20:23

Hallo Avanca, héél veel plezier gewenst op dit linuxmint-forum!

Terug naar “Stel je even voor”