Voorstellen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
astines1
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 16
Lid geworden op: Wo 17 Jul 2019, 08:51

Voorstellen

Berichtdoor astines1 » Di 06 Aug 2019, 14:09

Enkele jaren geleden meende een kennis Ubuntu te kunnen installeren (dual boot) op mijn Windows pc. Lang verhaal kort, Windows was verdwenen en ik was een volslagen leek op het digitale vlak. Frustratie alom. Inmiddels heel wat digitale ervaring rijker en nu ben ik blij met mijn Linux Mint op een oud pc'tje. Zelf gedaan (met hulp van hier). Ik wil nog veel leren, want ben gegrepen door zo'n beetje alles rond Open Source zaken. En ... Ik vind de vriendelijkheid en hulpvaardigheid daaromheen ook fantastisch. Vooralsnog denk ik aan anderen nog niet veel te bieden te hebben, maar je weet nooit! Net gepensioneerd en niet te oud om te leren, hoop ik!
Gebruikersavatar
DeBaas
Moderator
Moderator
Berichten: 806
Lid geworden op: Di 21 Sep 2010, 23:00
Locatie: Den Haag

Re: Voorstellen

Berichtdoor DeBaas » Di 06 Aug 2019, 17:33

Je hebt nu de tijd om te experimenteren, behalve bij mooi weer ;)
Welkom in MintLand.
Groet,
Ed
Gebruikersavatar
Joan
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 1307
Lid geworden op: Do 16 Feb 2012, 00:49
Contact:

Re: Voorstellen

Berichtdoor Joan » Di 06 Aug 2019, 17:35

Welkom astines1.

Juist beginners houden de geest jong en actief. Gevorderden worden daardoor weer herinnerd aan hun eigen begin en leerproces.
Wil je een duidelijk antwoord? Stel dan een duidelijke vraag. , Kijk hoe dat moet bij Tips voor forumberichten.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.
Gebruikersavatar
dirkjanl
Guru
Guru
Berichten: 903
Lid geworden op: Do 21 Mar 2013, 13:40
Locatie: Borger
Contact:

Re: Voorstellen

Berichtdoor dirkjanl » Di 06 Aug 2019, 18:44

Ja, welkom en inderdaad de 'Linuxwereld' is leuk. Sinds ik me daarin begeef sta ik ook anders tegenover ict. Veel minder met twee linkerhanden, maar meer van: laat ik het maar proberen. Niet meteen op de werkcomputer, maar eerst op een test pc natuurlijk. Veel plezier hier.

Vriendelijke groet,
Linux Mint 21.2 Cinnamon op productie PC's. Op testbak LM 21.3 Cin. APLinux op MuziekPC Gouden tips: viewtopic.php?f=1&t=3264

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten