Nieuwe aanwas

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
rednasje
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 4
Lid geworden op: Di 05 Nov 2019, 20:50

Nieuwe aanwas

Berichtdoor rednasje » Di 05 Nov 2019, 21:01

Ola mensen

mijn naam is Sander ben 44 jaar, mijn gebruikersnaam is een verbastering van mijn echte naam.
In het verleden heb ik al eens eerder een account hier aangemaakt maar kon niet meer inloggen en wist mijn oude gebruikersnaam niet meer , maar met wat kunst en vliegwerk heb ik een nieuwe account aangemaakt.
Ik gebruik al een jaar of 12 Linux , ben begonnen met Ubuntu maar ben overgestapt naar Mint als hoofd bestuuringssysteem.
Aangezien ik meerdere speeltjes (laptop,netbook etc) heb ben ik regelmatig aan het spelen met andere Linux installaties, maar Mint is wel het makkelijkste in gebruik
Al met al ben ik geen hoogvlieger vwb computers, ik weet wel hoe Google werkt dus meestal red ik me wel ;)

de reden dat ik me heb geregistreerd is dat ik een probleempje heb om een windows cd aan de praat te krijgen onder Wine, e.e.a lukt maar half, nu dus de andere helft nog :D
Nu eerst maar wat rondlezen, mocht dat niets opleveren zal ik een draadje aanmaken en wie weet (hopelijk) kom ik er dan wel uit
Gebruikersavatar
dirkjanl
Guru
Guru
Berichten: 912
Lid geworden op: Do 21 Mar 2013, 13:40
Locatie: Borger
Contact:

Re: Nieuwe aanwas

Berichtdoor dirkjanl » Do 07 Nov 2019, 19:59

Sander, in ieder geval welkom! En succes.
Linux Mint 21.2 Cinnamon op productie PC's. Op testbak LM 21.3 Cin. APLinux op MuziekPC Gouden tips: viewtopic.php?f=1&t=3264

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten