Even voorstellen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
WillemR
Junior
Junior
Berichten: 52
Lid geworden op: Vr 13 Dec 2019, 22:44

Even voorstellen

Berichtdoor WillemR » Vr 13 Dec 2019, 23:19

Hallo, ik wil mij ook even voorstellen.

Mijn naam is Willem.
Ben ook al beetje senior, heb de geboorte en evolutie van pc's bijna helemaal meegemaakt, vanaf Atari (mijn allereerste computer) via de eerste 286 dos machines op kantoor naar de huidige machines op win 7.
Ik zeg expres win 7, want ik heb een hekel aan win 10 en hoop daar nooit mee te maken te hebben.
En zoals zo velen, nu win 7 aan het einde van zijn leven is, ben ik dus bezig om over te stappen op Linux Mint.

Een deel van mijn werkzame leven ook nog systeembeheerder geweest, van windows pc's en windows servers.
Weinig programmeer ervaring behalve wat scriptjes hier en daar.

Ooit in het verleden, wel eens wat eerder gespeeld met Linux e.d. echter toentertijd was het geen succes, koste heel veel moeite om een werkend systeem voor elkaar te krijgen en het aantal applicaties was ook erg beperkt.
Echter de indruk die ik tot nu heb,ik ben nu een paar weekjes aan het testen en uitproberen, dat het al een heel erg volwassen ontwikkeld en compleet systeem is.

Ik ben dus lid geworden, omdat ik nog wel wat hulp kan gebruiken naar de overstap naar Linux Mint.
En natuurlijk ben ik bereid om mijn kennis met anderen te delen.

Groet.
Gebruikersavatar
Joan
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 1311
Lid geworden op: Do 16 Feb 2012, 00:49
Contact:

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Joan » Vr 13 Dec 2019, 23:49

Welkom bij de Nederlandstalige Linux Mint gemeenschap.
De LMNL probeert Nederlandstalige Linux Mint informatie te verspreiden en hulp te bieden. Bekijk ook de andere LMNL sites.
Wil je een duidelijk antwoord? Stel dan een duidelijke vraag. , Kijk hoe dat moet bij Tips voor forumberichten.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.
stegiman
Moderator
Moderator
Berichten: 1612
Lid geworden op: Zo 17 Nov 2019, 15:12

Re: Even voorstellen

Berichtdoor stegiman » Za 14 Dec 2019, 00:26

Als je goede kennis hebt van Windows 10 dan is Linux Mint 19.2 even gemakkelijk.
Ik heb zelfs geen Windows meer omdat ik alles heb wat nodig is.
Denk normaal en alles is zo gemakkelijk geworden.

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten