AVE

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
capricornus

AVE

Berichtdoor capricornus » Do 15 Okt 2009, 20:26

Stel je even voor. EVEN. In een organisatie is dat een gevaarlijk woord. EVENTJES is nog erger. Dan kan je opdraven voor een ander terwijl het eigenlijk niet tot je takenpakket behoort, je er geen zin in hebt, geen tijd voor, enzovoort. Dus zal ik EVENTJES een voorstellinkje maken. Male, 53, capricorn. Brabantse genealogie tot in 1585, val van Antwerpen, daar zit een Spanjaard tussen. Jezuitenjong zonder verkracht te zijn, misvormd misschien, een beetje Nerd, wat sociale bevlogenheid, een voor sommigen vervelende mix. In 1974 in de States, mocht daar op de servers van Sperry Rand Univac met basic wat klooien. Mocht geen informatica studeren van de mama. Eerste aan de UIA die een publicatie maakte op een text editor, in 1980. Ging de medische beeldvorming in omdat dat toen de richting was met de meeste computers. Mijn eigen 286 in 1987 (of in die buurt). Mac was me te duur. Sprongetje over Win en BSOD ;-) en alle gevloek vandien. Met Caldera aan de slag gegaan, maar wat dat. Opnieuw begonnen op aanraden van de man achter gratissoftwaresite.nl met Ubuntu toen micro$oft Vista aankondigde. Sindsdien test ik en het is een hobby geworden. Ik heb een aantal pc' s, eentje helemaal dedicated to testing (zie reporting on distrowatch.com en soms anderen). Ik ben geen Win-basher, het gaat mij niet over of-fo, maar over en-en, over win-win (hihi), met het ene OS kan je goed dit, en met het andere kan je soliede weer dat. Working horse OS is momenteel Mint7, wat ik ook test, ik kom steeds weer bij Mint uit. PCLOS is lang een uitstekende competitor geweest, maar de laatste 2 jaar of zo leidt updating tot degrading en daar krijg ik alleen maar grijs haar van.
Ik heb een tijdje op seniorennet mensen willen helpen, maar onsma heeft me daar met haar vuil tong weggejaagd, dat kan tegenwoordig, dat is de wereld zoals ie is. Voor wie mij kent ben ik de oplosser van hun problemen, en op sites zoals deze ben ik maar net-geen-newbie meer. Ik hoop dat zo te laten, ik vind het prettig om te helpen maar ook prettig om veel bij te leren.
swaken
Nieuweling
Nieuweling

Re:AVE

Berichtdoor swaken » Do 15 Okt 2009, 21:10

Welkom capricorn.

Een kleine correctie
Ik heb een tijdje op seniorennet mensen willen helpen, maar onsma heeft me daar met haar vuil tong weggejaagd, dat kan tegenwoordig, dat is de wereld zoals ie is.
onsma is een hij  :o , Jij ook al , allee dan ben ik het niet alleen. Dacht eerst dat het aan mij lag.
Respecteer je medemens, net zoals jij gerespecteerd wil worden
midas
Senior
Senior

Berichtdoor midas » Do 15 Okt 2009, 22:23

Vanaf hier EVENTJES een warm welkom voor jou capricornus ;)
josbruyn
Senior
Senior

Berichtdoor josbruyn » Vr 16 Okt 2009, 10:16

Dat is een hele boterham om je Eventjes voor te stellen Capricornus :), welkom.
Je nicknaam verwijst naar een astronomie/astrologie constellatie. Ligt daar misschien ook een interesse gebied voor jou?
Registered Linux user 490633
Linux Mint Cinnamon 18.3
midas
Senior
Senior

Berichtdoor midas » Vr 16 Okt 2009, 10:54

Ho is even jongens...dit is geen astrologieforum; een boogschutterweegschaaltje ;) :D ;D
josbruyn
Senior
Senior

Berichtdoor josbruyn » Vr 16 Okt 2009, 13:01

Een simpel vraagje hoor. Geen bijbedoelingen van mijnentwege. Een kreeftrammeke. ::) :-X
Linux Mint Cinnamon 18.3
capricornus

Berichtdoor capricornus » Vr 16 Okt 2009, 19:36

@JosBruyn
ach Jos, what's in a nickname. Ik zeg het toch, male, 53, capricorn. Inderdaad, met ascendant Schorpioen. En met mijn echtgenote capricorn met ascendant Boogschutter proberen wij de spanningsboog tussen aarde, water, lucht en vuur te begrijpen, er mee te leren leven en het te overstijgen voor wanneer we stijgen uit dit leven... We zijn nog cryptokatholiek ook, dus solidair en betrokken, maar afkerig van een zekere moderniteit, in de kerk altans, alhoewel we toch menen open te staan voor moderne versies en visies. Weet je nu genoeg. De rest is echt niet voor hier, maar voor een ander forum. En of je mij daar tegen komt is nog maar de vraag.
josbruyn
Senior
Senior

Berichtdoor josbruyn » Za 17 Okt 2009, 00:26

Citaat had voor mij al voldoende geweest capricornus. Zoals ik reeds schreef geen bijbedoelingen hoor. :)
@JosBruyn
ach Jos, what's in a nickname. De rest is echt niet voor hier, maar voor een ander forum. En of je mij daar tegen komt is nog maar de vraag.
Linux Mint Cinnamon 18.3

Terug naar “Stel je even voor”