Al even bezig met Linux

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
Lilith
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: Do 22 Sep 2011, 06:36

Al even bezig met Linux

Berichtdoor Lilith » Zo 25 Sep 2011, 21:36

Hallo beste forumleden,

Zelf ben ik ervaringsdeskundige in batterijtechniek en biochemie. Ik help graag mensen met ervaringen en advies. Ik weet dus veel van accu's en medicatie. Iets totaal anders dan Linux, maar het derde "Windows" wil ik vervangen met kennis over Linux. Ik ben dus heel veelzijdig.

Linux ken ik nog van jaren geleden en toen was het een duik in het diepe. Wat me tegenviel was dat ik geen 3D games meer kon spelen. Nu ik wat ouder ben vind ik 3D games niet meer zo interessant. Ik ben dan liever met Linux bezig dan met Windows zonder games.
Ben al een maandje bezig met Linux en de Windows 7 installatie DVD ligt er nog steeds, maar zonder gaming is Linux beter dan Windows en vooral de installatie is makkelijk.
De tijd die je kwijt bent met anti-virus, anti-malware en oeverloos defragmenteren is behoorlijk fors.
Er valt nog veel te leren over Linux Mint en ik ben van oudsher een Windows kenner.

Wat me ook overhaalde is het feit dat mensen liefde, moeite en tijd steken in Linux zonder winstbejag.

Er zullen nog vele vragen van mij komen want het dient een doel en dat is een mooi OS voor noppes. Het enigste wat het je kost is wat inzet van jezelf.
Gebruikersavatar
bas
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 101
Lid geworden op: Za 29 Mei 2010, 20:49
Locatie: Zwanenburg

Re: Al even bezig met Linux

Berichtdoor bas » Zo 25 Sep 2011, 21:59

Welkom op ons forum Lilith.
En als er vragen zijn, dan proberen wij ze zo goed mogelijk te beantwoorden.
dropbox

Twitter @bdekruijf
Lilith
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: Do 22 Sep 2011, 06:36

Re: Al even bezig met Linux

Berichtdoor Lilith » Zo 25 Sep 2011, 23:01

Dank je :)

Nu vernam ik even dat UT2004 wel werkt onder Linux en dat spel ken ik. Idee :uitroepteken:
Gebruikersavatar
bas
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 101
Lid geworden op: Za 29 Mei 2010, 20:49
Locatie: Zwanenburg

Re: Al even bezig met Linux

Berichtdoor bas » Ma 26 Sep 2011, 20:40

Ik speel zelf geen games op mijn laptop, maar alleen op de ps3.
Maar UT2004 zou je hier moeten kunnen downloaden http://linux.softpedia.com/get/GAMES-EN ... 2281.shtml
dropbox

Twitter @bdekruijf

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten