Even voorstellen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
Wezea
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: Ma 14 Jan 2013, 13:31

Even voorstellen

Berichtdoor Wezea » Ma 14 Jan 2013, 18:10

Beste forumleden,

Ik zal me even voorstellen: Mijn naam is Fokke, 46 jaar en ik woon in Zwolle.
Sinds kort ben ik aan het experimenteren met Linux, want
dat wordt voor de leek gelukkig steeds gebruiksvriendelijker.
Linux moet in de toekomst mijn alternatief worden voor windows, aangezien de filosofie mij aanspreekt en ik me niet onnodig op kosten wil laten jagen.
Ik ben een echte greenhorn ;D en heb helaas niet veel tijd om dingen uit te zoeken.
Toch wil ik tijd vrijmaken en gebruik maken van de denktanks op dit forum.
Ik hoop op plezierige wijze gegevens uit te wisselen.

Vriendelijke groet,
*Asus A7V VIA KT133*; 3X 256 MB SDRAM; *CPU and DRAM frequency: 100 MHZ*; CPU Clock Multplier: 11 X; *HDS722540VLAT20*; Onboard ATA100 Boot Device/SCSI; *NEC DVD RW ND 4570A*; Creative CD5233E; *FDD 1,44M 3,5 inch*; HP PSC 1500 series; *Philips 107E*.
Gebruikersavatar
bas
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 101
Lid geworden op: Za 29 Mei 2010, 20:49
Locatie: Zwanenburg

Re: Even voorstellen

Berichtdoor bas » Ma 14 Jan 2013, 20:08

Welkom Wezea.
dropbox

Twitter @bdekruijf
nomko

Re: Even voorstellen

Berichtdoor nomko » Di 15 Jan 2013, 08:44

Mijn naam is Fokke, 46 jaar en ik woon in Zwolle.
Aangenaam kennis maken Fokke!!! Zal maar niet zo flauw zijn om te vragen waar Sukke is ;D ;D ;D
Sinds kort ben ik aan het experimenteren met Linux, want dat wordt voor de leek gelukkig steeds gebruiksvriendelijker. Linux moet in de toekomst mijn alternatief worden voor windows, aangezien de filosofie mij aanspreekt en ik me niet onnodig op kosten wil laten jagen. Ik ben een echte greenhorn ;D en heb helaas niet veel tijd om dingen uit te zoeken. Toch wil ik tijd vrijmaken en gebruik maken van de denktanks op dit forum. Ik hoop op plezierige wijze gegevens uit te wisselen.
Vriendelijke groet,
Linux is de stadium van geek en nerd besturingssysteem wat mij betreft allang voorbij. Op een groot aantal punten is de gebruiksvriendelijkheid van Linux aardig goed verbetert! Er zullen altijd wel dingen zijn die je, vooral in het begin, loopt te vergelijken met Windows. Ik deed dat ook en heb dat snel afgeleerd!

Als je vragen hebt, stel ze gerust en wees niet bang om rare, gekke, vreemde, idiote vragen te stellen want zulke vragen bestaan gewoon niet! De enige verkeerde vraag is een vraag die nooit gesteld wordt!

Welkom op deze forum en hoop dat je veel plezier mag beleven aan Linux!

Ohja, wat handig is, is om in jouw handtekening/onderschrift de specificaties van jouw systeem neer te zetten + welke versie van Mint je gebruikt. Zie mijn handtekening als voorbeeld. Voordeel is dat wij dan direct zien welke specificaties jouw systeem heeft en welke versie van Mint jij gebruikt zonder dat telkens te moeten vragen.
Wezea
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: Ma 14 Jan 2013, 13:31

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Wezea » Di 15 Jan 2013, 12:25

Nomko,

Bedankt voor de handige tip, dat scheelt inderdaad een hoop gevraag en invoerwerk.
Ik heb al uitgeplozen hoe ik het onderschrift moet vullen.
En wat Fokke en Sukke betreft: Daar ben ik al vaker mee geassocieerd, maar ik vind dat niet bezwaarlijk.
Leuke strip met droge en vileine humor .....:P
*Asus A7V VIA KT133*; 3X 256 MB SDRAM; *CPU and DRAM frequency: 100 MHZ*; CPU Clock Multplier: 11 X; *HDS722540VLAT20*; Onboard ATA100 Boot Device/SCSI; *NEC DVD RW ND 4570A*; Creative CD5233E; *FDD 1,44M 3,5 inch*; HP PSC 1500 series; *Philips 107E*.

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten