Bezig met uitpakken van firefox-locale-nl (134.0+linuxmint1+xia) ...
dpkg: fout bij verwerken van archief /var/cache/apt/archives/firefox-locale-nl_134.0+linuxmint1+xia_amd64.deb (--unpack):
poging tot overschrijven van '/usr/lib/firefox/distribution/extensions/langpack-nl@firefox.mozilla.org.xpi', wat ook in pakket firefox-l10n-nl 134.0.1~build1 zit
dpkg-deb: fout: subproces plakken werd gedood door signaal (Gebroken pijp)
Goede middag , de bovenstaande melding krijg ik , wanneer ik via systeem instellingen of system rapport , de gemelde taal pakket wil installeren . Helaas lukt het me maar niet op te lossen . Elke tip is van harte welkom . Vriendelijke groeten , Sadegh
Installatie van taalpakket is mislukt . Hulp , alstublieft !
Re: Installatie van taalpakket is mislukt . Hulp , alstublieft !
Het lijkt of er iets is mis gegaan bij het upgraden naar 22.1 , want ik kan synaptic pakketbeheer ook niet openen.
- emvedeesje
- Guru
Een mogelijkheid:
Via Timeshift een restore doen van een vorige goede situatie.
Vervolgens de upgrade opnieuw.
Via Timeshift een restore doen van een vorige goede situatie.
Vervolgens de upgrade opnieuw.
Mint cinnamon fan
Mint cinnamon-22.1 (vorige linux: LMDE-6 / Mint cinnamon-21+20+19+18+17 / Ubuntu-16+14+12)
Mint cinnamon-22.1 (vorige linux: LMDE-6 / Mint cinnamon-21+20+19+18+17 / Ubuntu-16+14+12)
In 22.1 is synaptic niet standaard ge-installeerd, je moet het met een commando installeren na installatieHet lijkt of er iets is mis gegaan bij het upgraden naar 22.1 , want ik kan synaptic pakketbeheer ook niet openen.
sudo apt install synaptic
Gedaan en gelukt . Dank u wel !