Ik zie mijn USB stick niet in mijn persoonlijke map bij apparten/bestandssysteem

Nieuw met Linux Mint? Stel je vragen hier!
Gebruikersavatar
emvedeesje
Guru
Guru
Berichten: 762
Lid geworden op: Zo 17 Jun 2018, 11:03
Locatie: Aalter-Ovl-Belgie

Re: Ik zie mijn USB stick niet in mijn persoonlijke map bij apparten/bestandssysteem

Berichtdoor emvedeesje » Zo 23 Feb 2020, 14:18

@erwin33

Bij Mint cinnamon 19.3 is nemo de standaard bestandsbeheerder en default geïnstalleerd.
Jij hebt dus Mint XFCE 19, die heeft een andere standaard bestandsbeheerder. Ik denk dat dit Thunar is.
Doch ook hier kan wat ik beschreven heb over volumes koppelen en ontkoppelen.
Klik in de linkerkolom op + Andere locaties en je kan dan rechts de aangesloten volumes zien en of ze gekoppeld zijn (wit driehoekje)

En aangezien een andere USB-stick dus wél herkend wordt, is er iets aan de hand met de USB-stick waarom je deze topic gestart hebt.

Die niet herkende stick: wat voor stick is dat, en wat zou er kunnen op staan?

groeten van Michael
Mint cinnamon fan
Mint cinnamon-21.3 (vorige linux: LMDE-5 / Mint cinnamon-20+19+18+17 / Ubuntu-16+14+12)
erwin33
Junior
Junior
Berichten: 60
Lid geworden op: Di 25 Dec 2018, 00:04

Re: Ik zie mijn USB stick niet in mijn persoonlijke map bij apparten/bestandssysteem

Berichtdoor erwin33 » Zo 23 Feb 2020, 14:23

Het is gelukt. Er stond toch blijkbaar niets op die USB stick en was het maken van een Windows 10 ISO mislukt de vorige keer. Nu zie ik hem er gewoon netjes bij staan nu ik er een ISO van gemaakt heb. Dank voor de hulp.

Terug naar “Newbie vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten