Het grootste deel van het forum is om vragen over Linux Mint en aanverwanten te stellen en te beantwoorden.

vervang google door DuckDuckGo, Ixquick of bv StartPage of gewoon : je favoriete zoekmachine.Google is your friend
Gelukkig niet in mijn "kringen", er zijn nl mensen die nog wel iets om privacy gevenMwah "Google is your best friend" is toch een gebruikelijke uitdrukking?
Niet alleen je zoek opdrachten, ook je emails (gmail) worden gescand voor gerichte advertentiesDat google aangeeft zoekopdrachten te gebruiken voor persoonlijk gerichte advertenties geloof ik directDat is een verdien model op internet.
Eerlijk gezegd heb ik ook nog steeds 1 email adres bij google vanwege mijn youtube filmpjes en mijn android foon. Al het andere zit bij betaalde email providers die wel je privacy respecteren, al ben je daar ook nog steeds mee afhankelijk van wat je ontvanger gebruiktBedrijven die beloven dat niet te doen kunnen dat in een oogwenk aanpassen want volgens mij deponeren ze die beloften niet bij de kamer van koophandelMaar eerlijk is eerlijk ik heb DDG als standaard zoekmachine want de presentatie van de zoek resultaten is voor mij goed genoeg.
Haha thanksDe Nederlandse Linux Mint afdeling was in 2013 ook van plan te stoppen door ... , na eerst al een reorganisatie te hebben doorgemaakt.
Gelukkig heeft Christiaan van Aken van Linprofs de Nederlandse gemeenschap nieuw leven ingeblazen met medewerking van Linprofs die hun server te beschikking heeft gesteld.
De server en programmatuur wordt professioneel door Linprofs onderhouden.
Als ik de het aantal nieuwe leden en reacties op alle LMNL sites bekijk dan zie ik nog steeds groei.
Er zijn ook best veel enthousiaste leden met goede kennis en ideeën die regelmatig een bijdrage leveren.
Ik denk dat de Nederlandse Linux Mint gemeenschap in de handen mag klappen voor deze samenwerking.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast