Kladje voor tut test
BerichtGeplaatst: Do 14 Nov 2024, 15:43
Beste allemaal,
Aangezien het forum en haar leden goed voor mij zijn, wil ik natuurlijk ook iets terugdoen voor de nieuwkomers na mij. Ik was nu bezig met (L)AMP en kwam er achter dat de tuts op internet niet allemaal mooi zijn en dat er een foutje zit in programmabeheer voor phpmyadmin. Deze laatste kan een ellende zijn omdat je dan daarna steeds meer fouten gaat krijgen wat je niet wilt, en beter voorkomen kan worden, bespaart toch weer een paar uur zoeken en hannesen.
Omdat ik nog nooit een tutorial heb geschreven doe ik het hier even in klad zodat ik kan zien of het duidelijk is en anderen het kunnen controleren op fouten of verbeteringen kunnen geven.
Ik ga even een paar kladjes doen de aankomende dagen om te kijken welke manier het beste werkt voor een tut. Ik hou van snel en overzichtelijk zonder te veel tekst, maar begrijp dat voor absolute nieuwkomers het soms wat te snel kan gaan dan. Ik moet even mijn weg vinden wat goed werkt en hou dit onderwerp aan om een paar voorbeelden te maken.
Aangezien het forum en haar leden goed voor mij zijn, wil ik natuurlijk ook iets terugdoen voor de nieuwkomers na mij. Ik was nu bezig met (L)AMP en kwam er achter dat de tuts op internet niet allemaal mooi zijn en dat er een foutje zit in programmabeheer voor phpmyadmin. Deze laatste kan een ellende zijn omdat je dan daarna steeds meer fouten gaat krijgen wat je niet wilt, en beter voorkomen kan worden, bespaart toch weer een paar uur zoeken en hannesen.
Omdat ik nog nooit een tutorial heb geschreven doe ik het hier even in klad zodat ik kan zien of het duidelijk is en anderen het kunnen controleren op fouten of verbeteringen kunnen geven.
Ik ga even een paar kladjes doen de aankomende dagen om te kijken welke manier het beste werkt voor een tut. Ik hou van snel en overzichtelijk zonder te veel tekst, maar begrijp dat voor absolute nieuwkomers het soms wat te snel kan gaan dan. Ik moet even mijn weg vinden wat goed werkt en hou dit onderwerp aan om een paar voorbeelden te maken.