Reageren op elkaar

Kom binnen en praat hier gezellig met mede Mint-gebruikers over alles en nog wat
Gebruikersavatar
shoshinsha
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 99
Lid geworden op: Do 09 Nov 2017, 14:26
Locatie: Amersfoort

Reageren op elkaar

Berichtdoor shoshinsha » Di 19 Jun 2018, 14:24

Ik zie de laatste tijd reacties verschijnen die, om het neutraal te zeggen, "onaardig" zijn in de richting van de schrijvers van de forumbijdragen. Ik geef geen namen of citaten, ik vind het verschijnsel al vervelend genoeg. Bedenk wat er met het Mintforum be tenslotte gebeurd is: ook daar kwamen op de persoon gerichte reacties, met als gevolg regelrechte ruzie, daarna het stilvallen van de inbreng in het forum, net-niet sluiting en een herstart als MintNL-TheSwitch die inmiddels ook - door gebrek aan inbreng - gesloten is.
Laten we, zelfs als we het ergens volslagen mee oneens zijn, ons beperken tot zakelijke, inhoudelijke reacties, of, als dat even te moeilijk is, een time-out nemen alvorens te reageren, desnoods helemaal afzien van reageren.

Het zou zonde zijn als ook dit forum op zo'n manier in de soep draait.
HP-15-Notebook-PC Linux Mint 21 Xfce Vanessa
Gebruikersavatar
Maik
Senior
Senior
Berichten: 251
Lid geworden op: Za 12 Dec 2009, 09:51

Re: Reageren op elkaar

Berichtdoor Maik » Di 19 Jun 2018, 18:24

Goed verwoord, het was mij ook al opgevallen en wilde nu net hetzelfde aankaarten.
Een toevoeging van mijn kant uit:
Mocht het weer voor komen dan worden zulke uit de hand gelopen topics op slot gedaan en de minder prettige berichten per omgaande verwijdert. Period.

Behandel elkaar zoals je zelf het liefst behandeld zou willen worden door een ander..... met respect.

Hou het gezellig.
Nederlandstalige Info over Linux Mint: Linux Mint NL Wiki
Wil je een afbeelding plaatsen? Kijk dan hier: Afbeeldingen plaatsen
Wilfried1954
Held
Held
Berichten: 327
Lid geworden op: Ma 08 Dec 2014, 11:26
Contact:

Re: Reageren op elkaar

Berichtdoor Wilfried1954 » Ma 25 Jun 2018, 18:03

Inderdaad. En als er eens een verkeerd woord geschreven wordt, til er dan niet te zwaar aan. Ieder vogeltje zingt tenslotte zoals het gebekt is.

Terug naar “Het Mint café”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten