Update Forumsoftware

Kom binnen en praat hier gezellig met mede Mint-gebruikers over alles en nog wat
Gebruikersavatar
shoshinsha
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 99
Lid geworden op: Do 09 Nov 2017, 14:26
Locatie: Amersfoort

Update Forumsoftware

Berichtdoor shoshinsha » Do 01 Nov 2018, 15:28

Even een reactie via Mint café, reageren in het onderwerp "Mededelingen" blijkt niet mogelijk.
Het valt me op dat ook na de forumsoftware update onder de "Snelle links" (de drie streepjes linksboven) de link "Actieve onderwerpen" nog steeds niet alle actieve onderwerpen oplevert. Zover ik me nu herinner: niet de onderwerpen van de subforums Software en applicaties, Fotografie, Video en Het Mint café.
Ik zou het prettig vinden als bij een volgende update gewoon alle actieve onderwerpen bij die link tevoorschijn komen. Scheelt wat scrollen met daarbij de kans een nieuwe bijdrage te missen.
HP-15-Notebook-PC Linux Mint 21 Xfce Vanessa
Gebruikersavatar
emvedeesje
Guru
Guru
Berichten: 762
Lid geworden op: Zo 17 Jun 2018, 11:03
Locatie: Aalter-Ovl-Belgie

Re: Update Forumsoftware

Berichtdoor emvedeesje » Vr 02 Nov 2018, 14:23

Dat donkere groen maakt het forum beter leesbaar.

groeten van Michael
Mint cinnamon fan
Mint cinnamon-21.3 (vorige linux: LMDE-5 / Mint cinnamon-20+19+18+17 / Ubuntu-16+14+12)
Gebruikersavatar
Joan
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 1307
Lid geworden op: Do 16 Feb 2012, 00:49
Contact:

Re: Update Forumsoftware

Berichtdoor Joan » Vr 02 Nov 2018, 16:47

@shoshinsha
Als na een week niet meer gereageerd wordt op een bericht is het niet erg actief meer.
Als er een langere actietijd wordt ingesteld wordt de lijst erg lang en daarmee ook onbruikbaar.
De nieuwste berichten staan altijd boven aan in de forumindeling. Als je geïnteresseerd bent in een bepaalt forumonderdeel is het daarmee eenvoudiger om alle laatste berichten te bekijken dan met een langen lijst met actieve berichten van de snelle linken.
Wil je een duidelijk antwoord? Stel dan een duidelijke vraag. , Kijk hoe dat moet bij Tips voor forumberichten.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.
Gebruikersavatar
shoshinsha
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 99
Lid geworden op: Do 09 Nov 2017, 14:26
Locatie: Amersfoort

Re: Update Forumsoftware

Berichtdoor shoshinsha » Vr 02 Nov 2018, 21:07

@Joan
Het gaat mij niet om de actietijd, maar dat sommige berichten helemaal niet getoond worden onder Actieve onderwerpen. Bijvoorbeeld: jouw bericht van vandaag over dit onderwerp van 16.47 staat niet in de lijst bij Actieve onderwerpen, maar wel je reactie op EFI kwijt? van 16.38 (op dit moment bovenaan zelfs, dus als meest recente van die lijst).
Ik begrijp niet helemaal waarom berichten van enkele subforums niet worden getoond, maar vrijwel alle andere wel.
HP-15-Notebook-PC Linux Mint 21 Xfce Vanessa
Gebruikersavatar
Joan
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 1307
Lid geworden op: Do 16 Feb 2012, 00:49
Contact:

Re: Update Forumsoftware

Berichtdoor Joan » Zo 04 Nov 2018, 00:03

Ik zal eens kijken hoe dat is ingesteld en het aanpassen als dat kan.
Wil je een duidelijk antwoord? Stel dan een duidelijke vraag. , Kijk hoe dat moet bij Tips voor forumberichten.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.

Terug naar “Het Mint café”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten