ik denk dat 5 meer als genoeg is namelijk

Dat heeft niks te maken met het aantal fora, maar wel met de kennis die de gebruikers hebben. Bij alle forums is het zo dat je één of twee 'super'-gebruikers hebt die op de meeste vragen antwoorden. Niet antwoorden ligt aan jezelf. Ook wij moeten veel tijd uittrekken om de gestelde vragen middels eigen ervaring, of Google of het Int. forum op te lossen. JE denkt toch niet dat iedereen die hier een antwoordje post dat zo maar uit het hoofd kentwat ik jammer vind is dat er zo veel zijn,
en dat er in elk zo weinig gereageerd word.
Voor je nieuws item kan ik daar wel inkomen. We gaan dat effe onder ons bespreken.is het dan niet beter EN overzichtelijker als je dat wat minder topic's hebt.
1 met nieuws
2 met problemen
3 met off topic's
om dan te eindigen waar we nu zijn ...en wat dan nog te kort komt.
en mocht de aanloop dan toe nemen kun je altijd nog uitbreiden.
Dat snap ik niet. Je hebt bovenaan het forum 'Toon nieuwe berichten' staan, waarmee je direct de lijst van nieuwe berichten ziet die sinds je laatste bezoek zijn aangemaakt.nu moet je soms even zoeken of er ergens wat geplaatst is.
met minder topic's zie je dat sneller en zal je sneller reageren wat dan ook weer de aanloop bevordert.
zo dat klonk even commercieel van mij :-[ ;D
Elk forum heeft tijd nodig om gebruikers aan te trekken, zo ook dit forum. Het probleem is als je klein begint en je breid uit dat je dan handmatig alle topic's verplaatsen naar de nieuw gecreëerde sub-fora. En wat Wamukota zegt kan ik mij ook in vinden. Je zou beter de documentatie van deze forum software door kunnen lezen, hoe alles in werkt.wat ik jammer vind is dat er zo veel zijn,
en dat er in elk zo weinig gereageerd word.
is het dan niet beter EN overzichtelijker als je dat wat minder topic's hebt.
1 met nieuws
2 met problemen
3 met off topic's
en wat dan nog te kort komt.
en mocht de aanloop dan toe nemen kun je altijd nog uitbreiden.
jij lijkt mij leuker en overzichtelijk.
toch?
nu moet je soms even zoeken of er ergens wat geplaatst is.
met minder topic's zie je dat sneller en zal je sneller reageren wat dan ook weer de aanloop bevordert.
zo dat klonk even commercieel van mij :-[ ;D
Zonder radar varen is niks mis mee, zolang je maar een uitkijk hebt, die heb je met slechtweer trouwens ook nodig als je wel met radar vaartdan is het net als of je vaart zonder radar op zee.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten